نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:عایت انصاف یکی از موضوعات مهمی است که باید در جامعه مورد تاکید باشد.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۹۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در مراسم افتتاحیه شورا‌های مشورتی علمای شیعه و سنی استان که  در سالن کنفرانس نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بر گزار شد، گفت: مشارکت علما، بزرگان و مردم و انجام امور مورد هدف در حوزه پیشرفت آستان یک امر ضروری است و باید همه در این راستا خود را مسئول دانسته و تلاش کنند.

وی خطاب به علمای شیعه و سنی تاکید کرد: باید نقش نظارت خود را در روند پیشرفت استان داشته باشیم.

آیت الله محامی بیان کرد: مشکلات زیادی در استان وجود دارد که برای حل آن‌ها باید تلاش کنیم تا مشکلاتی متعاقب آن به وجود نیاید.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رعایت انصاف یکی از موضوعات مهمی است که باید در جامعه مورد تاکید باشد.

این مسئول اضافه کرد: کار و سخن ما علما باید یکی باشد و این مورد نیز یکی از اولویت‌هایی است که باید پیگیری شود.

وی گفت: تشکیل شورا‌های تخصصی در نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت پس از تعیین ساختار جدید، توسط معاونت‌ها پیگیری می‌شود.

محامی خاطر نشان کرد: این شورا‌ها برای حل مشکلات شهرستان‌ها و استان باید تلاش کنند و از بروز مشکلات جدید جلوگیری کنند.

امام جمعه زاهدان، گفت: اگر طرح تشکیل شورا‌ها در استان موفق باشد، می‌توان در نقاط دیگر نیز این گونه شورا‌ها را تشکیل داد.

وی افزود: همه باید در میدان آمده و تلاش کنیم تا مشکلات و معضلات را رفع کنیم.

وی اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا وحدت مذاهب اسلامی را ازبین ببرند و می‌باید به گونه‌ای تلاش کنیم تا نگذاریم آن‌ها به اهداف شوم خود برسند.
ارسال نظرات