خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در داراب گفت: مردم نیکوکار استان در ۷ ماهه نخست امسال ۱۶ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۹۱۸۹۶۴۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد بذرافشان، افزود: مردم نیک اندیش ما مطمئن باشند صدقه‌هایی که به صندوق‌های کمیته امداد واریز می کنند در همان منطقه و استان هزینه می شود و این میزان صدقه واریزی نیز برای اموری از جمله ایجاد اشتغال، تامین مسکن، هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه و کمک به افراد نیازمندان استان فارس هزینه می‌شود. 

وی اظهار داشت: مبالغ جمع آوری شده صدقات برای رفع نیاز‌های خانوار‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، درمان و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند هزینه می‌شود.

وی در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به سفری که شانزدهم آبان ۹۸ به شهرستان داراب انجام داده بود، اظهار داشت: در این سفر ۱۰ واحد مسکونی که عملیات ساخت آنها به تازگی پایان یافته به خانواده‌های یتیمان فاقد مسکن زیر پوشش این نهاد در شهر داراب و بخش‌های رستاق و فورگ این شهرستان تحویل داده شد.  

بذرافشان با بیان اینکه برای ساخت این واحدهای مسکونی هفت میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با تخصیص اعتبارات ویژه، ۲۰ واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان سال ۹۸ احداث و به خانواده‌های یتیمان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان داراب واگذار خواهد شد.

او اضافه کرد: می‌کوشیم تا سال ۹۹ تمام خانواده‌های یتیمان تحت پوشش این نهاد در داراب که فاقد مسکن هستند صاحب خانه شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان فارس ادامه داد: مردم با پرداخت صدقه و زکات می‌توانند نقش تاثیرگذاری در کمک به فقرا و نیازمندان داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها