نشست صمیمی و جلسه اخوت سربازان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرمانده سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۶۷۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام حسن بیگدلی در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) ،بابیان اینکه پوشیدن لباس سربازی توفیق می خواهد وقداست دارد،گفت: سرباز شخصیتی بی توقع و آماده است که تمام توان خود را بسیج کرده که هر سختی را به جان بخرد تا کشورش در سایه تحمل مشقت در آرامش باشد.

وی خاطرنشان کرد:سرباز با برتن نمودن لباس سربازی از تفکر،اعتقاد،دین ونظام خود حفاظت کرده وپشتوانه قوی در تمامی یگان های نیروهای مسلح در هر دورانی است.

در ادامه این دیدار سرهنگ ابوالفضل طهماسبی؛جانشین فرمانده سپاه استان تصریح کرد:سربازان بسیجیانی هستند که با نام سرباز وظیفه به کشور خود خدمت می کنند.

وی با اشاره به اینکه جوانان برومند برای حفظ کشور ایران و نظام مقدس اسلامی، از جانشان مایه خواهند گذاشت، گفت:‌ دوران سربازی، دورانی تکرارنشدنی در زندگی هر فرد است.

این مسئول از سربازان به عنوان امانت‌های ارزشمند خانواده‌ها در دستگاه‌های مختلف نام برد و تصریح کرد:‌ سربازان باید مایه عزت خانواده‌ خود و کشور باشند.

طهماسبی مسئولیت‌پذیرشدن را از نکات مثبت دوران سربازی برشمرد و تصریح کرد:‌سربازها با جدا شدن از چتر حمایتی خانواده، مستقل‌شدن را می‌آموزند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)در پایان سربازان را زینت کشور برشمرد و خاطرنشان کرد:‌سربازان به هیچ وجه نباید اجازه بدهند آسیبی متوجه آبرو و عزت نظام مقدس اسلامی شود.

لازم به ذکر است نشست صمیمی با سربازان صبح روز دوشنبه 20 آبان ماه در محل حسینیه فاطمة الزهرا سپاه استان برگزار ودر پایان از سربازان ساعی و نمونه سپاه انصارالمهدی(عج)تجلیل وقدردانی شد.

ارسال نظرات