در نشست هماهنگی اردوی علمی _ جهادی بسیج اساتید لرستان مطرح شد:
در نشست هماهنگی برای برگزاری اردوی علمی- جهادی اساتید بسیجی لرستان در مناطق حاشیه نشین خرم آباد مهم‌ترین آسیب‌ها، چالش‌ها و راهکارهای علمی‌ و عملی این حوزه تحلیل شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۶۸۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، ، نشست هماهنگی برای برگزاری اردوی علمی- جهادی اساتید بسیجی لرستان در مناطق حاشیه نشین خرم آباد برای تحلیل مهم‌ترین آسیب‌ها، چالش‌ها و راهکارهای علمی‌ و عملی این حوزه، ۱۹ ابان ۱۳۹۸، برگزار شد.

دانایی، رسالت و مسئولیت اجتماعی اساتید دانشگاه را سنگین‌تر می‌کند


مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان، در این نشست با استناد به آموزه‌های دینی اسلام و بخش‌هایی از کلام امیر مومنان، دانایی را مسئولیت‌آور و دانایان جامعه را قشر مورد مواخذه در این زمینه دانست و افزود: رویکرد حل المسائلی سازمان بسیج اساتید برای ورود به حل مشکلات مختلف کشور در همین راستاست.


وی در ادامه به تشکیل اندیشکده‌ها و کارگروه‌های متنوع مرتبط با بحث آسیب‌های اجتماعی حاشیه‌نشینی در حوزه‌های روانشناسی، پزشکی، تربیت بدنی، حقوق، اقتصاد، گردشگری و ... با همکاری بسیج اقشار و سپاه استان اشاره کرد و افزود: هدف از این اقدام عملیاتی، ارائه‌ی یک بست‌ ی جامع حمایتی به اقشار محروم مناطق حاشیه نشین خواهد بود.


در این نشست مسئولین مرتبط از جمله سرهنگ بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه‌ی خرم آباد، با ارائه‌ی گزارش مفصلی از وضع موجود، خواستار هم افزایی بیشتر نهادهای مرتبط برای حل مشکلات مردم در این مناطق شدند.

 

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه‌های استان لرستان

 
ارسال نظرات