فرمانده سپاه آذرشهر با توجه به تهدیدات دشمنان در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همیشه از نمایش اقتدار و آمادگی بسیجیان واهمه دارند.
کد خبر: ۹۱۸۹۶۸۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا پورزینال در جلسه شورای جهاد فرهنگی با موضوع چهلمین سالگرد هفته بسیج، ضمن تبریک هفته وحدت در خصوص اهمیت موضوع جلسه، افزود:  تکالیف بسیجیان و انقلابیون روشنگری و بصیرت افزایی و حفظ دستاوردهای انقلاب و شناخت اهداف و مبانی انقلاب است.

وی اضافه کرد: آشنا بودن با اهداف و مبانی انقلاب و تشخیص دوست از دشمن و اشاعه آن مبانی در بین مردم خود سلاح مهمی برای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان است.

پورزینال اظهار کرد: حفظ مردم در صحنه های انقلاب با اقداماتی همچون مردم داری، محرومیت زدایی، ارائه خدمات بی منت و ایجاد روحیه امید آفرینی در مردم از دیگر وظایف ماست و خدا را شکر که بسیج و سپاه تاکنون در تمامی عرصه ها توانسته به خوبی ایفای نقش و عمل به تکلیف کند.

وی ادمه داد: بسیج به عنوان یک نهاد، تفکر، مکتب، الگوی مقابله مردمی برای دیگر کشورها تبدیل شده که توانسته در مقابل تهدیدات دشمنان به خوبی ایستادگی و مقاومت کند.

پورزینال در پایان به برنامه های اجرایی برنامه ریزی شده در طول هفته بسیج اشاره و بیان کرد: به حول و قوه الهی امسال نیز پرشورتر از سال های گذشته با خلق صحنه های ماندگار و اثر گذار و اقدامات موثر به تکلیف خود عمل و موجب امید در ملت و یاس و نامیدی در دشمنان انقلاب خواهیم شد.

ارسال نظرات