فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر بوشهر صبح امروز در یادواره یازده شهید دانش آموز و هنرمند که در سالن مدرسه دخترانه رازی برگزار شد، گفت: بخش عظیمی از حماسه آفرینی ها در دفاع مقدس را مدیون شهدای دانش آموز هستیم.
کد خبر: ۹۱۸۹۷۱۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

بخش بزرگی از حماسه آفرینی ها را مدیون شهدای دانش آموز هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ شهابی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بوشهر درگرامیداشت یادواره یازده شهید دانش آموزو هنرمند ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی خدمت حضار گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست وامروز نقش شما بسیجیان در برگزاری یادواره ها به مانند دفاع در خط مقدم است و اگر زحمات شما نبود حماسه و خاطره آنها به فراموشی سپرده می شد.

بخش بزرگی از حماسه آفرینی ها را مدیون شهدای دانش آموز هستیم

فرمانده ناحیه بوشهر خاطرنشان شد: در مقطعی از زمان که حزب بعث با حمایت سایر کشورها که از نظرتجهیزات پیشرفته‌ این حزب را پشتیبانی می‌کردند به کشور ما حمله کردند آن موقع هنوز سپاه به صورت منسجم شکل نگرفته بود اما به دستور امام خمینی رحمة الله علیه بسیج شکل گرفت که تعداد قابل توجهی از آن نیز نوجوانان ۱۲ ساله بودند.

شهدای دانش آموزبا اهداف مشخص در مسیر دفاع مقدس گام برداشتند

حجت الاسلام عوض فرد به عنوان سخنران درجمع دانش آموزان  گفت: شهدای نوجوان در دفاع مقدس کارهایی کردند که خیلی از ما بزرگترها قادر به انجام آن نیستیم و آنها با اهداف مشخص در مسیر دفاع مقدس گام برداشتند.

بخش بزرگی از حماسه آفرینی ها را مدیون شهدای دانش آموز هستیم

وی خطاب به دانش آموزان افزود: شما دانش آموزان خواهر از شهداء ما چیزی کمتر ندارید و تنها تفاوت شما این است که آنها در جبهه دفاع مقدس و در مقابل توپ و تانک می جنگیدند و جنگ شما با فضای مجازی و فرهنگی است و به جای سلاح ابزار قلم به دست گرفته اند وتوسط آن حمله می کنند و ما در اینجا نیاز به رزمنده داریم.

عوض فرد در پایان گفت: در جامعه ای با این هجمه فعالیت دشمن باید حواس خود را جمع کنیم وبا بصیرت عمل کنیم ودر این راه خوب است با الگو قرار دادن شهدا  از آنها کمک بگیریم.

شایان ذکر است این برنامه به همت حوزه دانش آموزی فاطمه زهرا سپاه ناحیه بوشهر و بسیج هنرمندان سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد .

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات