رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان راور برگزار می شود
فرمانده سپاه شهرستان راور از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با عنوان 40 سال مردم یاری امنیت و خدمت در این شهرستان خبر داد و گفت: این رزمایش در روز های 23 و 24 در دو مرحله و به منظور آماده‌سازی نیرو‌های بسیجی برای مقابله با هرگونه تهدیدات نرم و سخت دشمنان در منطقه عمومی مهدیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۹۸۱۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :جناب سرهنگ محمدی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور امروز در نشست خبری اظهار کرد: در راستای آمادگی رزمی و توانایی بسیجیان این شهرستان در روز های23 و24 آبان ماه  رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور دو گردان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش در دو مرحله و با سه محور اصلی دفاعی، امنیتی و  در جهت سازماندهی، آموزش و تکمیل و همچنین با هدف دفاع از کوی و برزن، تمرین امداد و نجات، عملیات‌های امنیتی و دفاعی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان راور به‌کارگیری ظرفیت‌های محلی را از جمله اهداف برگزاری این رزمایش عنوان و تصریح کرد: پایان ناپذیری بنیه بسیج، سازماندهی و تکمیل توسعه رزم و خدمات رزم از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

سرهنگ محمدی زاده خاطر نشان کرد: در مرحله اول این رزمایش علاوه بر برگزاری نشست‌های بصیرتی و دوره‌های آموزشی، تهدیدات حوزه سرزمینی، میادین تیر، آشنایی با جنگ افزار، راهپیمایی شبانه و عملیات‌های دفاع دورا‌دور، دفاع از کوی برزن و آرام سازی توسط نیروهای شرکت کننده و در مرحله دوم یکی از گردان‌ها، عملیات  دفاعی  اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت و ارتقای توان نیروهای بسیج شهرستان  راور عنوان کرد: بسیجیان با خودسازی و انجام تمرینات تاکتیکی و رزمی می‌توانند گامی چشمگیر در راستای عمق بخشی به فاز داخلی سپاه بردارند.

وی در پایان میزان آمادگی نیروهای بسیجی شهرستان را قابل قبول توصیف کرد و بیان داشت: در چنین رزمایش‌هایی علاوه بر افزایش میزان توانمندی‌های نیروهای بسیج م ی‌توان میزان آمادگی این نیروها را بهتر و بیشتر از گذشته بالا برد.

ارسال نظرات