فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی:
نشست هماهنگی و توجیهی کمیته اطلاع رسانی یادواره شهداء شهرستان دشتی برگزارشد و در این جلسه فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: یادواره ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی درنیمه دوم آذرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۹۸۲۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازدشتی ، نشست هماهنگی و توجیهی کمیته اطلاع رسانی یادواره شهداء شهرستان دشتی باحضور اصحاب رسانه و فعلان فضای مجازی شهرستان در سالن جلسات سپاه امام رضا(ع)  برگزارشد.


مسئول فرهنگی هنری سپاه امام رضا(ع) به تشریح وظایف اعضاء کمیته اطلاع رسانی یادواره شهداء پرداخت و برفعالیت بیش ازپیش اصحاب رسانه و فعالان شبکه های اجتماعی درخصوص مهیا سازی و ثبت وانعکاس برنامه هایی که درخصوص این یادواره درحال انجام است تاکیدکرد.

درادامه تعدادی از فعالان عرصه رسانه و شبکه های اجتماعی ، نقطه نظرات و پیشنهادات خودرا درخصوص تعامل بیشتر خبرنگاران ،عکاسان و فعالین رسانه ای مطرح کرده و آمادگی خود را در جهت هرچه بهتر برگزارکردن این یادواره اعلام نمودند.

ریاست بنیاد شهید شهرستان نیز از حمایت و همکاری اصحاب رسانه وخبرگزاریها درزمینه زنده نگه داشتن یادوخاطره شهداء  تشکرکرده و برایجاد یک جو رسانه ای وتبلیغاتی در سطح شهرستان تا قبل از برگزاری یادواره اشاره کردند.

 سرهنگ پاسدار علی غنضفری از تلاش‌های صورت گرفته خبرنگاران در برای اطلاع رسانی این رویداد مهم در سطح شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: فضای شهرستان برای برگزاری یادواره شهدا اماده است و در همین راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: با تعامل وهماهنگی خوبی که در سطح شهرستان وجود دارد تاکنون چندین جلسه تشکیل شده و کمیته های مختلفی در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این یادواره تشکیل شده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی، برنامه‌های یادواره شهدای این شهرستان را تشریح و گفت: یادواره ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی نیمه دوم آذرماه برگزار می‌شود.

غضنفری با بیان اینکه به برکت خون شهدا اسلام رشد کرده است، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت عامل بازدارنده در مقابل هجمه های دشمنان به سمت جوانان ما است.

وی بر ضرورت مستند سازی تمامی اقدامات در سطح شهرستان تاکید و ادامه داد: خاطرات شهدا و والدین این عزیزان برای نسل جوان انعکاس داده شود.

غضنفری تصریح کرد: باید از ظرفیت خبرگزاری‌ها و سایت‌های استان و شهرستان در راستای پوشش خبری هر چه بهتر این یادواره استفاده کرد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها