رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز افرادی همچون شهید طهرانی مقدم مشغول فعالیت در عرصه جنگ نرم هستند گفت: تلاش‌های این افراد سبب شده است تا آمریکا پایگاه فکری خود در جهان را از دست بدهد.
کد خبر: ۹۱۸۹۸۷۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از تهران، سرلشکر محمد باقری صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج اظهار داشت: به ثمر نشستن تلاش‌های جهادی شهید طهرانی مقدم باعث شد ایران به قدرت اول موشکی منطقه تبدیل شود.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز جمهوری جمهوری اسلامی همانند حوزه جنگ سخت در عرصه جنگ نرم نیز به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده افزود: گسترش تفکر انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی در زمینه‌های ایستادگی و ظلم‌ستیزی یکی از این دستاوردها است.

 

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه امروز ایستادگی ملت ایران سبب آشکار شدن چهره آمریکا و سایر هم‌پیمانانش در سراسر جهان شده است تصریح کرد: آمریکا همانطور که بر حسب ظاهر در فکر تقلیل پایگاه‌های نظامی خود در جهان است، درحقیقت پایگاه‌های فکری خود را هم در میان مردم جهان از دست داده است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز افرادی همانند شهید طهرانی مقدم مشغول فعالیت در عرصه جنگ نرم هستند ابراز داشت: همانطور که این شهید با اقدامات خود، ایران را به یکی از قدرتهای برتر در حوزه دفاعی و موشکی بدل کرد، در حوزه جنگ نرم نیز مدافعان اندیشه جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان باعث افشای چهره واقعی آمریکا و هم‌دستانش شده و فروپاشی هژمونی آمریکا را سرعت بخشیدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات