خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برگزار کرد:
نشست مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با هدف اعتلای بسیج دانشجویی در شهرستان‌های کازرون و نورآباد ممسنی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۸۹۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از فارس، نشست مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با هدف اعتلای بسیج دانشجویی در شهرستان های کازرون و نورآباد ممسنی برگزار شد. این نشست با حضور رؤسای دانشگاه ها و مسئولین بسیج دانشجویی دو شهرستان همراه بود.

سعید یوسفی مسئول بسیج دانشجویی استان فارس، ضمن دیدار و گفتگو با رؤسای دانشگاه های ممسنی در جلسه ای که با حضور مسئولین و شوراهای بسیج دانشجویی دانشگاه ها بود نیز حضور یافت.

مسئول بسیج دانشجویی استان در ابتدای جلسه هدف از حضور مسئولین بسیج دانشجویی در ممسنی را برگزاری کارگاه های آموزشی در مدیریت های تخصصی بسیج دانشجویی اعلام کرد و گفت: همکاران من در مدیریت های تخصصی این آموزش ها را در قالب ویدئو کنفرانس ادامه خواهند داد.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در مورد نزدیکی ایام انتخابات و حضور سخنران گفت: ما در تهران پیگیر این بحث هستیم و می خواهیم از ظرفیت سخنرانان استان در شهرستان ها استفاده کنیم.

در ادامه جلسه، هادی رضایی مسئول امور شهرستانهای بسیج دانشجویی فارس درباره وظایف دانشجویان بسیجی بیان کرد: دغدغه دانشجوی بسیجی امروز در دانشگاه نباید مسئله مادی و مالی و عدم هماهنگی دانشگاه باشد. کما اینکه این ها مشکل هست و باید پیگیری و مطالبه شود اما مطالبه واقعی ما، مطالعه ارزش های امام و انقلاب است و که باید در دانشگاه و جامعه پیگیری شود.

وی در ادامه افزود: لازمه بسیجی بودن این است که یک شهامتی را مبتنی بر اعتقاد و معنویت در دل هایمان ایجاد کنیم. اینجاست که ما جز خدا از هیچ کسی نخواهیم ترسید و آنجاست که اسلام و علم ارزش ها را هر جایی بلند می کنیم با هر قیمتی، شاید این به قیمت یک تهمت باشد.

رضایی تصریح کرد: اگر برای اعتقاداتمان در میدان نمانیم، منتظر رضایت و امضای رئیس دانشگاه و رضایت مسئول دفتر بمانیم قطعا وظیفه خود را در بسیج دانشجویی انجام نداده ایم؛ پس یک ما باید ظرفیت خود را بالا ببریم. ما وقتی با رئیس دانشگاه در یک جلسه قرار می گیریم باید بدانیم که چه می خواهیم. اگر او دید که خواسته ی ما و مطالبه ما محدود به یک صندلی و میز و اتاق است خیالش راحت می شود که اینجا امام ، انقلاب و بسیج هیچ نمایندگی ندارد.

لازم به ذکر است، این نشست با همین موضوع در شهرستان کازرون، با حضور مسئولین دانشگاه های آزاد، پیام نور، فرهنگیان، فنی و سلمان فارسی همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار