خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از برگزاری سومین همایش دوچرخه سواری با پخش زنده از شبکه سه سیما در میاندوآب خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۳۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

امیر رضاپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: همایش بزرگ دوچرخه سواری و پیاده روی همگانی با شعار «میاندوآب، شهر دوچرخه ایران» روز جمعه ۲۴آبان ماه در این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش برای سومین سال پیاپی با پخش زنده تلویزیونی در میاندوآب با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و در پایان جوایز نفیسی از جمله دوچرخه و یک دستگاه خودروی سواری پراید به عنوان جایزه ویژه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

وی با بیان اینکه این همایش به صورت ترکیبی و با مشارکت نهادها و دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: این همایش سی و هشتمین همایش دوچرخه سواری و پیاده روی و سومین همایش با پخش زنده از تلویزیون در میاندوآب است که از ساعت ۷ صبح روز جمعه به صورت ترکیبی از مسیر میدان امام خمینی(ره) برای پیاده روی و کوی معلم برای دوچرخه سواری شروع خواهد شد.

رضاپور تصریح کرد: مردم میاندوآب، با حضور مثال زدنی و بی نظیر خود به همه مسئولان و بینندگان از شبکه سه و به سراسر ایران نشان می‌دهند که عنوان «شهر دوچرخه» ایران برازنده این شهر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب اظهار کرد: دوچرخه سواری در میاندوآب از قدمت زیادی برخوردار است و مردم این شهر علاقه فراوانی به دوچرخه دارند و در این همایش نیز برای سومین سال پیاپی از شبکه سوم سیما این موضوع را نشان خواهند داد.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت ترویج ورزش‌های همگانی، گفت: همه باید در راستای توسعه ورزش همگانی که نقش مهمی در سلامتی جامعه دارد، گام برداریم.

گفتنی است این همایش بزرگ ترکیبی به مناسبت هفته بسیج و همزمان با میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات