معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا اعلام کرد:

مازندران،جز ۵ استان برتر در موکب‌داری اربعین حسینی / تامین هزینه موکب‌ها از کمک‌های مردمی بود

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اعلام اینکه استان مازندران جز ۵ استان برتر در راستای خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله (ع) و در امر موکب داری بود،گفت:هزینه موکب‌ها از کمک‌های مردمی بود.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۳۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا صبح امروز در مراسم تجلیل از موکب داران اربعین حسینی با تبریک هفته وحدت و سالروز ولات پیامبراعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به برپایی موکب در ایام اربعین حسینی گفت:خدا را شاکریم که از سال ۹۴ به صورت رسمی خادمی اباعبدالله الحسین (ع) را برعهده گرفته و خدمات رسانی به زائرین را شروع کردیم.

بخشی با اعلام اینکه استان مازندران جز ۵ استان برتر در راستای خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله (ع) و در امر موکب داری بود، افزود: امسال در ایام اربعین حسینی برنامه سرکشی و بازدید ازموکب‌ها در دستور کار قرار گفت و توانستیم از نزدیک با دغدغه‌های موکب داران آشنا شویم.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در ادامه ضمن اشاره به چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد:موکب‌ها بدون اینکه وابسته به نهادی و سازمانی باشند با بسیج مردمی توانستند روی پای خود بایستند و در خدمت زائران باشند.

به گفته بخشی برنامه ریزی برای اربعین در طول سال صورت گرفته است و مختص به زمان خاصی نیست. او ابراز امیدواری کرد که بتوانیم دغدغه‌های موکب داران را به حداقل رسانده و خادم شایسته‌ای برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.  


ارسال نظرات
پر بیننده ها