دادستان عمومی استان از شناسایی وپلمپ13 خانه پاتوق معتادین در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۳۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام کرمی ضمن تقدیر از محول شدن مدیریت کمیته حقوقی مبارزه با مواد مخدر به عهده رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: قطعا حضور رئیس کل دادگستری استان در راس این کمیته موجب پویایی و اثر گذاری بیشتر کمیته خواهد شد .

 

وی با بیان اینکه سیزده خانه پاتوق معتادین در استان شناسایی و پلمپ شده است ،افزود : بسیاری از معتادان حاضر به درمان نیستند، لذابرای جلوگیری از آسیبهای آن  بایستی با ایجاد ظرفیت ها و بستر مناسب نسبت به درمان معتادان ولو بصورت اجباری اقدام مناسب صورت گیرد.

 

دادستان مرکز زنجان  با بیان اینکه  برنامه قبلی نگهداری معتادان متجاهر در مراکز شش ماهه بود اما با توجه به کمبود ظرفیت این مراکز مدت نگهداری به سه ماه کاهش یافته است ،ادامه داد:در این راستا تمرکز ما به برگزاری دوره های سه ماهه می باشد.

 

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: اداره بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر می بایست سامانه جامع اطلاعات معتادان متجاهر را راه اندازی کنند تا کلیه اطلاعات ، مشخصات ،سابقه مصرف ، حضور در کمپ و وضعیت معیشتی آنان در این سامانه ثبت گردد ودر این صورت می توان با پایش اطلاعات به برنامه ریزی مناسب پرداخت .

 

ارسال نظرات