جلسه شورای اداری با موضوع اتخاذ تمهیدات لازم جهت حمل و جابجایی سالم، بموقع و ایمن بار و مسافر در فصل سرما در حوزه راه آهن شمالشرق (۱) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۰۱۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) شاهرود گفت:در فصل سرما و همزمان با تغییرات دما خصوصا بارش برف و نزولات آسمانی، تمهیدات لازم برای سیر ایمن و شبانه روزی قطار‌ها و جابجایی مسافر و بار در نظر گرفته شده است و پیش بینی‌های لازم جهت مواجهه با بروز مشکلات احتمالی در سیر وحرکت قطار‌ها انجام شده است.
فرشاد زادخور با بیان این مطلب ادامه داد: سیر ایمن قطار‌ها وجابجایی حجم وسیعی از بار و مسافر میسر نمی‌شود مگر با پیگیری وتلاش ۲۴ ساعته پرسنل و کنترل لحظه به لحظه امور مربوط به تردد قطار‌ها، هرچند تغییر دما احتمال بروز مشکلاتی در سیر وحرکت قطار‌ها را فراهم می‌کند، تلاش می‌کنیم با کمترین اثرپذیری از تغییرات جوی، سیر ایمن قطار‌ها را به سرانجام برسانیم.
زادخور افزود: اقداماتی همچون آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی در خط وسازه‌های فنی، زیرسازی وسازه‌های خدماتی، مساجد، حفاظتی، تجهیز ماشین آلات مکانیزه خطی، علائم الکتریکی و ارتباط، ساختمان وتاسیسات، حضور کشیک‌های ارشد و پرسنل عملیاتی بصورت آماده در طول شبانه روز، پیش بینی دیزل و سالن‌های مسافری ذخیره در ایستگاه ها، از جمله تمهیدات صورت گرفته برای تردد قطار‌ها در فصل سرما است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها