مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: حفظ شعائر اسلامی و ارزش‌های انقلابی و اسلامی در محیط اداره و جامعه رسالت مهم روابط عمومی ها، بعنوان سربازان مدافع انقلاب و ولایت است.
کد خبر: ۹۱۹۰۰۲۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی ترکاشوند مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) کرج در جلسه مدیران روابط عمومی و تبلیغات نواحی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز کار روابط عمومی را احیاکننده سنت رسول خدا دانست و اظهار داشت: پیامبر(ص) مبعوث شد تا دور رابطه حسنه را برقرار نماید اول ایجاد رابطه حسنه بین مردم و خداوند بر اساس معرفت و عبادت و دیگری روابط حسنه بین مردم با یکدیگر بر اساس مساوات و برادری بود و کار شما نیز در این راستا، ایجاد ارتباط صحیح و درست بین مردم و مسئولان است.

یکی از مسئولیت های اصلی روابط عمومی انتشار اخبار فعالیت های سپاه وبسیج می باشد

وی افزود: یکی از مسئولیت های اصلی روابط عمومی انتشار اخبار فعالیت های سپاه و بسیج می باشد که این امر در مرحله اول موجب تقویت روحیه وتشویق عناصر مومن و انقلابی سپاه و بسیج خواهد بود و در مرحله بعدی موجب ضعف و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم می کند.

حجت الاسلام علی ترکاشوند اظهار داشتند در سپاه و بسیج ملاک عمل افراد رضای خدا و بر اساس اخلاص است اما انتشار اخبار مثبت فعالیت ها ، هیچ منافاتی با اخلاص ندارد همچنان که سیره حضرات معصومین (ع) بدین منوال بوده است که کار های خیر را انتشار می دادند .

وی گفت: حفظ شعائر اسلامی و ارزش‌های انقلابی و اسلامی در محیط اداره و جامعه رسالت مهم روابط عمومی ها، بعنوان سربازان مدافع انقلاب و ولایت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) کرج در پایان خاطر نشان کرد : روابط عمومی‌ها باید در گسترش ارتباط خود با مردم و شفاف‌سازی عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌های خود بکوشند تا منجر به حفظ وحدت، آرامش و افزایش امید شود.

ارسال نظرات