فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: قهرمانی، و رشد و پیشرفت ما در تبعیت از، ولی امر از مقام معظم رهبری است که امروز جمهوری اسلامی را مقتدر کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۰۰۳۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در دهمین یادواره شهدای وحدت خدمت و امنیت استان سیستان و بلوچستان که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان با حضور خانواده معظم شهدا، بسیجیان، مسئولان و آحاد مردم برگزار شد با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر مکرم اسلام، گفت: امروز ۴۰ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد، اقتدار، سربلندی، عزت و پیشرفت درون نظام اسلامی ایران حاکی است برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت و جان فشانی‌های شهدا است.

وی افزود: قهرمانی، و رشد و پیشرفت ما در تبعیت از، ولی امر از مقام معظم رهبری است که امروز جمهوری اسلامی را مقتدر کرده است.

سردار گشتاسبی بیان کرد: جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته به برکت خون شهدا به پیروزی رسید و امروز انقلاب اسلامی بعد از دوران دفاع مقدس در جنوب شرق کشور با مقابله در برابر استکبار جهانی پیروز خواهد شد.


فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که انقلابی که با خون مطهر شهیدان آبیاری شد و در این مسیر همچنان در حال پیشرفت و سربلندی است.


این مسئوا ادامه داد: در این یادواره جهت تکریم مردان مجاهد گرد هم امده ایم مردانی که با خون خود برای همیشه از تصدی و پویا کردنداین انقلاب استفاده کردند.
ارسال نظرات