فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت:یادواره شهدای پلدختر ۳۰آبان ماه برگزار می شود
کد خبر: ۹۱۹۰۱۲۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ کریمی در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج که در سپاه ناحیه پلدختر برگزار شد با بیان اینکه یادواره شهدای پلدختر 30آبان ماه برگزار می شود اظهار داشت:هفته بسیج امسال با توجه به چهل سالگی شدن بسیج نسبت به سالیان گذشته متفاوت تر است که نیاز است مجموعه در این خصوص برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه های این هفته داشته باشیم.

 

وی افزود:به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان لرستان در خرم آباد برگزار می شود که انشاالله شهرستان پلدختر هم نیز بر اساس سهمیه ای که مشخص شده در این اجتماع شرکت خواهند کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با تاکید بر اینکه بسیج قلب تپنده ایران اسلامی است عنوان کرد:در موقع وقوع حوادثی از قبیل سیلاب و زلزله همین بسیج که از دل مردم است در همان لحظات اولیه در میدان عمل حضور داشت همچنانی که سیلاب 12فروردین امسال مصداق بارز حضور اقشار مختلف بسیج برای کمک به سیل زدگان بود و مردم هم نیز اعتماد بالایی به سپاه وبسیج دارند که این رسالت ما را در اجرای برنامه ها خطیرمی کند.

 

کریمی با اشاره به گام دوم انقلاب گفت:امسال چهل سالگی بسیج فرصت مناسبی تا دستاوردهای انقلاب چهل ساله اول را برای مردم معرفی وتبیین کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات