اعزام تیم های بهداشتی درمانی به مناطق محروم

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم در هفته بسیج که باید به آن توجه کرد خدمات رسانی به مناطق محروم شهری و روستایی درمناطق شناسایی شده در قالب طرح شهید دکتررهنمون است.
کد خبر: ۹۱۹۰۱۲۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ امروز در چهارمین نشست مشترک هیئت اندیشه ورز شورای عالی و مسئولین کانون‌های بسیج جامعه پزشکی لرستان برگزار شد.

 

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان ضمن خیر مقدم و تشکر از عملکرد کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان با اشاره به اهداف این نشست تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم در هفته بسیج که باید به آن توجه نموده و پیرامون آن باید تحقیق یابد خدمات رسانی به مناطق محروم شهری و روستایی درمناطق شناسایی شده در قالب طرح شهید دکتررهنمون در شهرستانهای استان و اجرایی کردن برنامه های فرهنگی و تربیتی است، دانست.

دکتر مهرداد ویسکرمی رئیس هیئت اندیشه ورز شورای عالی بسیج جامعه پزشکی در این نشست در مورد میلاد حضرت رسول(ص) و تاثیراسلام برپیشرفت علمی و اخلاقی جهان صحبت کرد.

حجت الاسلام مهدوی معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت رسول(ص)، در مورد ویژگی های اخلاقی پیامبر(ص) از دیدگاه حضرت علی و مکارم اخلاق و خود سازی از نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بصیرت افزایی، تربیتی و معرفتی حلقات صالحین و سبک زندگی اسلامی ایرانی ایراد صحبت کرد.

 

ملک آرا، محوریت برگزاری این نشست را برنامه های هفته بسیج، عملکرد کانونها وطرح شهید دکتررهنمون بسیج بیان کرد.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به مصوبات جلسه عنوان کرد: اعزام تیم های بهداشتی درمانی در قالب طرح شهید دکتررهنمون به مناطق هدف، برپایی ایستگاه سلامت مصلاها و مساجد در سراسر استان، دیدار با خانوادهای شهدا، برپایی بیمارستان ثابت یکروزه در بخش زاغه، نشست روشنگری، سند انتظار بسیجیان و کیفی سازی حلقات صالحین است.

گفتنی است، در این نشست مسئولین کانونهای بسیج جامعه پزشکی استان گزارشی از عملکرد فعالیتهای انجام شده کانون شهرستان در طول سال ایراد نمودند.

در پایان جلسه از زحمات و پشتیبانی همه جانبه دکتر رفاهی رئیس سابق مرکز فوریت های پزشکی (115) با بسیج جامعه پزشکی استان، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات