خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: سیاستگزاری ها باید به گونه ای باشد که مردم را به سمت تخلف و ساخت و سازهای غیرمجاز سوق ندهد.
کد خبر: ۹۱۹۰۱۸۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین، در جلسه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در تاکستان که با حضور مدیرکل دفترامورشهری استانداری رییس دادگستری و شهردار تاکستان و دیگر مسئولین برگزار شد، تصریح کرد: امسال ۴۰ هکتار به ساخت و سازهای غیرمجاز د ر تاکستان اضافه شده که این مقدار مساحت بسیار بالایی بوده و مقصر اصلی آن نیز افراد کم بضاعت که اقدام به این کار کرده اند، نمی باشند بلکه مقصر اصلی افرادی هستند که بستر و زیرساخت انجام تخلف را آماده کرده اند.


فرخ زاد افزود: تاکستان به نسبت قزوین مساحت کمتری دارد و به راحتی قابل کنترل است بنابراین شهرداری، شورای شهر ، جهادکشاورزی، نیروی انتظامی و تمام افراد ذی ربط در این زمینه باید پاسخگو باشند.


وی ادامه داد: از سویی دیگر سیاست گزاریها نیز می بایست به گونه ای باشد که مردم را به سمت تخلف سوق ندهد.


فرخ زاد تاکید کرد:برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز شهرداری تاکستان در اسرع وقت نسبت به کنترل ساخت و سازها از طریق مامورین اقدام نماید و همچنین طرح جامع تاکستان نیز توسط راه و شهرسازی مورد بازنگری قرار گیرد.

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها