خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین:
حجت السالام افشار از تشکیل شورای اطلاع رسانی حوزه استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۱۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عباس افشار مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین ، در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی حوزه علمیه قزوین که با حضور مسئولین پایگاه های اطلاع رسانی مدارس علمیه، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: هدف کلی این شورا هدفمند کردن تولیدات رسانه ای و اخبار مدارس حوزه علمیه استان قزوین است و در پی اتخاذ شیوه های مطلوب برای تحقق این مهم هستیم.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا پایگاه های اطلاع رسانی مدارس علمیه استان، نقش کلیدی و تاثیرگذاری ایفا کنند، لذا شما به عنوان مسئولین سایت های خبری مدارس باید در انتشار اخبار فعالیت های مدرسه مربوطه جدیت داشته باشید.

وی اظهار کرد: برگزاری جلسات شورای اطلاع رسانی باید خروجی مناسبی داشته باشد که به این منظور هر کدام از اعضا یک طرح و برنامه عملیاتی برای پیشرفت امور رسانه ای مدارس داشته باشند.

افشار خاطرنشان کرد: در برخی از مدارس فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و بصیرتی انجام می شود، ولی اطلاع رسانی هدفمند و موثری از این برنامه ها انجام نشده است.

وی همچنین از برگزاری دوره های خبرنگاری برای طلاب مدارس علمیه قزوین خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی و مشارکت خبرگزاری رسمی حوزه، این دوره ها به زودی برای علاقه مندان برگزار می شود.

گفتنی است، شورای اطلاع رسانی حوزه علمیه استان قزونی، متشکل از کمیته های اطلاع رسانی، تدوین و تولید محتوا، فضای مجازی، رسانه ها و مطبوعات و کمیته پایگاه های خبری مدارس علمیه است.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها