خبرهای داغ:

ارائه ۴۲ مقاله به اولین همایش پدافندغیرعامل شیمیایی در شاهرود

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی پدافند شیمیایی بابیان اینکه این همایش در ۱۲ محور مختلف تعریف‌شده است، گفت: ۴۲ مقاله به این دبیرخانه ارائه شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۳۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حمید اسماعیلی فرج هدف از برگزاری این همایش را افزایش دانش عمومی درباره الزام‌های پدافند شیمیایی دانست و افزود: برقراری ارتباط بین پژوهشگران و متصدیان مرتبط با پدافند و بررسی مشکلات موجود در کشور در حوادث شیمیایی از دیگر هدف‌های برگزاری این همایش است.
وی با بیان اینکه ۴۲ مقاله به دبیرخانه این همایش ارائه و ۲۹ مورد مورد پذیرش قرار گرفته است، گفت: از تعداد مقالات هشت مورد به‌صورت سخنرانی و مابقی به‌صورت پوستر خواهد بود.
اسماعیلی فرجاین همایش در ۱۲ محور مختلف در حیطه پدافند شیمیایی تعریف شد، تصریح کرد: در ۱۱ مورد از این محور‌ها مقاله ارسال شد و تلاش می‌شود دستکم درهر یک از این موضوعات یک سخنرانی ارائه شود.
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه این برنامه نخستین همایش علمی پدافند شیمیایی کشور است و در پایگاه استنادی جهان اسلام به ثبت رسیده، یادآور شد: قرار است دبیرخانه دائمی همایش در دانشگاه صنعتی شاهرود مستقر شود و در سال‌های آینده نیز با موضوع‌های کاربردی برگزار شود.
اسماعیلی فرج همچنین با اشاره به حضور جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور در این همایش، اظهار کرد: در پایان تفاهم نامه مشترکی نیز بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و دانشگاه صنعتی شاهرود امضا می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر این، در کنار ارائه مقاله و سخنرانی‌های تخصصی، پنج کارگاه آموزشی برگزار و نمایشگاهی نیز در محل همایش برپا می‌شود.
نخستین همایش ملی پدافند شیمیایی کشور فردا در پردیس مهندسی و فناوری‌های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود.
 
ارائه ۴۲ مقاله به اولین همایش پدافندغیرعامل شیمیایی در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها