برایشان فرقی ندارد چه غذایی بخورند و چه لباسی بپوشند؛ سقفی بالای سر دارند یا نه، آفتاب سوزان و سرمای جان‌کاه برایشان فرقی ندارد؛ به تنها چیزی که می‌اندیشند خدمت به مردم محروم است.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۶۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

گرچه سالیانی است که جنگ پایان یافته اما جهاد همچنان باقی است و جوانانی هم‌چون قهرمانان عرصه دفاع مقدس، اکنون حاملان بیرقی شده‌اند که نشان زیبای «جهاد» بر آن نقش بسته است، جهادگران امروز هم مانند رزمندگان آن روز، در ازای وقت و توانی که صرف خدمت به خلق می‌کنند مزد نمی‌طلبند که بالعکس، دارایی اندک خود را نیز صرف محرومین می‌کنند.

حسن قربانی؛مسئول گروه جهادی 313 استان زنجان در گفت  وگو با خبرنگار بسیج بابیان اینکه یکی از اهداف مهم برگزاری اردوهای جهادی  بر پایه سازندگی استوار شده که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می‌شود .

وی با بیان اینکه اعضای گروه جهادی 313 در طول سال به خدمات رسانی مشغول هستند،ادامه داد: دو پروژه ساخت واحد مسکونی با نام شهید حیدرعلی الماسی وشهید یوسف قربانی در حال احداث وتکمیل توسط این گروه می باشد.

قربانی با بیان اینکه باتوجه به نوع پروژه در حال اجرا تعداد اعضای گروه جهادی متغیر است ،افزود:در اجرای این دو پروژه تعداد اعضا بین 5-6 نفر ثابت بوده اما گاهی این تعداد تا 15 نفر نیز افزایش می یابد.

وی بااشاره به اینکه پروژه ساخت واحد مسکونی به نام شهید یوسف قربانی در یکی از مناطق محروم استان در حال اجرا ودر مرحله بتن ریزی است،ادامه  داد:این واحد با کمک خیرین واعضای گروه جهادی 313 اجرا شده و در کمتر از 40 روز دیگر به خانواده مورد نظر تحویل داده خواهد شد.

قربانی به اجرای پروژه شهید حیدرعلی الماسی در یکی از روستاهای محروم استان نیزاشاره کرد و گفت:واحد مسکونی مورد نظر در جریان سیل اخیر تخریب شده بود که با کمک بهزیستی وبا همت اعضای گروه جهادی 313 در حال احداث می باشد.

مسئول گروه جهادی 313تصریح کرد: به طور حتم می‌توان اردوهای جهادی را فرصتی طلایی برای خودسازی دانشجویان و جوانانی دانست که با حضور در این اردوها از نزدیک پای درد و دل مردم می‌نشینند و آن‌ها را  لمس می‌کنند و با دید واقع ‌بینانه از مسائل و مشکلات مردم این مناطق آگاه و در راستای انتقال آن به مسئولان تلاش می‌کنند.

ارسال نظرات