خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت جمعی از پرسنل سپاه خرم بید با مجموعه دستگاه قضاء در این شهرستان دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۸۷
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرم بید در این نشست صمیمی با اشاره به اقدامات مقتدرانه قوه قضائیه در مبارزه با فساد گفتند: اقدامات اخیر قوه قضائیه موجب دمیده شدن روح امید در بین آحاد مختلف مردم شده است، هر چند افرادی از این اقدامات واهمه دارند و با عملیات روانی و فضاسازی سعی در وارونه جلوه دادن این موفقیت ها را دارند اما قطعا برخوردهای اخیر ضربه مهلکی بر مفسدان و افراد حامی آنها خواهد داشت و نباید برخی از مسئولین با سخنان تفرقه انگیز و در آستانه هفته وحدت از تریبون های رسمی و برای جلب توجه، بر طبل اختلاف بکوبند و به نوعی اقدامات اخیر این قوه را تحت شعاع مسائل سیاسی وجناحی خویش قرار دهند.

سرهنگ ستاری ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و پیروزی های عزتمندانه جبهه مقاومت در عرصه بین المللی، امروز امت اسلام بیشتر از هر زمانی نیاز به حفظ وحدت و همدلی دارد.

وی افزود: هفته وحدت بهترین فرصت برای بازخوانی و تفکر عمیق در مورد روشهای عملی ایجاد وحدت توسط وجود نازنین پیامبر عظیم الشان اسلام در بین جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه خرم بید گفت: نمی شود از اخلاق پیامبر(ص) به عنوان اسوه حسنه سخن بگوئیم و تحمل حتی یک انتقاد از جانب مردم را نداشته باشیم، نمی شود از اخلاق پیامبر سخن بگوییم و مدام بر طبق دو قطبی سازی جامعه بکوبیم. اینها با رفتار عملی پیامبراکرم (ص) سنخیتی ندارد.

در پایان این جلسه فرمانده سپاه خرم بید ابراز داشت: مجموعه سپاه و بسیج خرم بید با تمام توان از مواضع و برخوردهای انقلابی دستگاه قضاء حمایت می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها