فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران بیان کرد: امروز ما شاهد دورویی دشمنان هستیم، دشمنان امروز با لباس اهل سنت و شیعه به مسلمانان نفوذ می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۹۰۳۱۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار محمد مرتضوی امروز در همایش رحمت محور تمدن نوین اسلامی در سالن همایش ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی ما امروز بر پایه آموزه‌های دینی و نشات گرفته از ارزش‌های والای اسلام است، دین ما دل‌های تمام اسلامی خواهان را تسخیر کرده و موفقیت‌های امروز ناشی از کلام‌های کهربار مقام معظم رهبری بوده است.

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران گفت: امروز توسط موهبت و حکمت امام شاهد عزت، عظمت و سربلندی اسلام و نظام اسلامی هستیم، اقتدار ما امروز ایران اسلامی را به نقطه بازدارندگی رسانده است، هیچ یک از دشمنان مسلمانان جرات تیراندازی حتی با سلاح انفرادی را به خود نمی‌دهند، تمامی تکنولوژی‌های دشمن مغلوب نیروی ماست.

وی خاطرنشان کرد: امروز در امنیت کامل به سر می‌بریم، هر عملی از دشمنان در نطفه خفه می‌شود، افراد اهل سنت و تشیع رابطه خوبی با یکدیگر ایجاد کردند.

سردار مرتضوی بیان کرد: امروز اصلی‌ترین محور وحدت، تکیه و توجه به فرمان، ولی امر است، باید شرایط را برای حفظ تمدن اسلامی ایجاد کنیم، وحدت در رسیدن به تمدن جهانی اسلام مورد نیاز است و تمامی بزرگان برای تحقق آن تلاش کنند، نامگذاری هفته وحدت به دلیل استوار کردن پایه‌های وحدت است.

وی عنوان کرد: امروز ما شاهد دورویی دشمنان هستیم، دشمنان امروز با لباس اهل سنت و شیعه به مسلمانان نفوذ می‌کنند و که برای تخریب نقشه‌های آن‌ها باید اصل وحدت را رعایت کنیم، امروز اصلی‌ترین نقشه دشمنان، شناسایی عوامل تفرقه میان مسلمانان است و ما نیز باید در راستای مقابله با آن‌ها در تلاش باشیم.

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران گفت: باید همت، درایت و مدیریت به جامعه ما منتقل شود، در هر منطقه‌ای که نشست‌ها و جلساتی در ارتباط با وحدت و یکپارچگی تشکیل شده نقشه‌های دشمنان در آن منطقه به مرحله عمل نرسیده است، وحدت به معنای پرهیز از افتراق و مقابله دسته جمعی با دشمنان است، امروز همه اسلام به امت واحد تبدیل شدند و مغایرتی میان شیعه و سنی مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: امروز حرکات افراطی در اقصی نقاط جهان اسلام توسط عناصر سرسپرده دشمن رقم زده می‌شود، اما با به کار بردن هوشیاری و درایت هیچ قدرتی به دشمنان نفوذ نمی‌یابد، شهید شوشتری جان خود را برای ایجاد وحدت میان مسلمانان فدا کرد، امروز امنیت خود را مدیون اقدامات خود هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها