دیدار فرمانده ناحیه سپاه کنگان با مادر شهید فرحی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان با مادر شهید غلامرضا فرحی از شهدای عملیات رمضان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۳۲۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
دیدار فرمانده ناحیه سپاه کنگان با مادر شهید فرحی
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، سرهنگ اسماعیل تاجیک در سخنانی با بیان اینکه رهبر انقلاب در کلامی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را کمتر از شهادت ندانسته اند افزود: حضور در منزل شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان برای ما لازم ضروری است چرا که باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و این دیدار‌ها یادآوری است که راه را گم نکنیم.
مادر شهید غلامرضا فرحی در دیدار با بیان خاطراتی از شهید بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.
در پایان هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.
دیدار فرمانده ناحیه سپاه کنگان با مادر شهید فرحی
پاسدار شهیدغلامرضا فرحی در سال ۱۳۴۰ در خانواده‌ای مذهبی در شهرستان کنگان چشم به جهان گشود. وی از سن ۷ سالگی وارد دبستان اختر (سابق) کنگان و دوره‌ی ابتدایی را با موفقیت بسیار به پایان رسانید. به طوری که همه‌ی دانش آموزان ومعلمان از وی به عنوان دانش آموزی زرنگ، فعال ومودب یاد می‌کنند همیشه سعی می‌کرد بین دوستان وهمکلاسی هایش محبت ودوستی برقرار کند.

به طوری که در ایام تعطیلات همه‌ی دوستانش را در منزل خود جمع می‌کرد. بعد از آنکه دوره‌ی راهنمایی را به پایان رسانید، وارد حوزه‌ی عامیه‌ی شیراز شد.

اما به علت فقر مالی نتوانست تحصیلات حوزوی را به پایان برساند. به شهر کنگان بازگشت ودر مقطع متوسط ثبت نام نمود. این دوران مصادف بود با راهپیمایی‌ها و تظاهرات خیابانی برعلیه رژیم طاغوت. شهید فرحی همگام با دیگر مردم دراین گونه مراسم حضوری چشمگیری و فعال داشت. تا انقلاب اسلامی پیروز گردید وشهید فرحی به عضویت بسیج در آمد.

در بسیج سرپرستی یک گروه ۲۲ نفری را که وظیفه نگهبانی و دفاع از شهر را بر عهده داشت. وی فردی متواضع وفروتن بود.

هیچگاه با کسی بر خورد تندی نمی‌کرد. تا جایی که می‌توانست مشکلات دوستانش را حل می‌کرد. بسیار به معنویات در زندگی شخسی خود معتقد وپی بند بود.

در سال ۵۹ به عضویت دائم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنگان درآمد واز طرف سپاه راهی جبهه‌های نبرد شد وی در عملیات رمضان که با هدف آزاد سازی تهدید بصره و حضور در حاشیه شط العرب در منطقه‌ی شرق برصره با رمز یا مهدی (عج) ادرکنی آغاز گشته بود و با آزاد سازی ۴۰ کیلومتر مربع از خاک مقدس وطن اسلامی شربت شیرین شهادت را نوشید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار