دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان بوشهر در حاشیه برگزاری اجلاس عمومی مجمع بسیج این شهرستان گفت : هدف ما از تشکیل مجمع ارائه راهکارهای مناسب در خصوص موضوعات مختلف جامعه از جمله اقتصادی، فرهنگی ،سیاسی و... است که ان شاءالله با همفکری و بهره گیری از توانمندی صاحب نظران و فرهیختگان این امر محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۳۳۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دبیر مجمع عمومی بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر گفت: هدف ما از تشکیل مجمع ارائه راهکارهای مناسب در خصوص موضوعات مختلف جامعه از جمله اقتصادی، فرهنگی ،سیاسی و... است که ان شاءالله با همفکری و بهره گیری از توانمندی صاحب نظران و فرهیختگان این امر محقق خواهد شد.

انتظار ما از ادارات استفاده از ظرفیت بسیج در همه زمینه ها ست

عیسی اندرخور با اشاره به نقا ط قوت و ضعف مجمع اظهار داشت: از جمله قوت های این مجمع ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات که برگرفته از نظرات کارشناسان مختلف و هیات های اندیشه ورزی در بسیج می باشد.

 وی افزود: مجمع بسیج متشکل از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در سطح شهرستان و ناحیه می باشد که فرماندهان حوزه های مقاومت، کانون‌های بسیج اقشار تخصصی ،گروه های تخصصی و هیات های اندیشه ورزی در این مجمع حضوردارند.

اندرخورخاطر نشان نمود: این مجموعه شامل کارگروه‌های مختلفی از جمله کارگروه‌های تخصصی اقتصادی و زیربنایی ،کارگروه تخصصی سیاست داخلی و خارجی ،کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی، کارگروه تخصصی رسانه  وفضای مجازی و اعضای هیات های اندیشه ورزی می باشد

 دبیر مجمع عمومی بسیج در پایان گفت :استفاده از ظرفیت بسیج در همه زمینه ها ،انتظاری است که می‌توان از ادارات استان داشت.

ارسال نظرات