خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه گفت : عظمت انقلاب ونظام اسلامی حاصل خون شهدا است .
کد خبر: ۹۱۹۰۳۹۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری  بسیج  از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما ظهر امروز در سی‌ویکمین همایش بزرگ وحدت، با محور پیامبر اعظم(ص)، قرآن و اهل بیت، که با حضور شخصیت‌های برجسته استان و مسؤولان استانی در محل تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: باید مثل رسول خدا (ص) فکر کنیم، سعه صدر داشته باشیم و مثل آن حضرت رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت پرداختن به جوانان، افزود: برای جوانان باید سرمایه‌گذاری ویژه داشته باشیم، چون ما علاوه بر جوانان عزیز کشور باید برای جوانان دنیا هم برنامه داشته باشیم، چون مسؤول هستیم.

وی با تاکید بر عظمت انقلاب و نظام اسلامی، تصریح کرد: این عظمت و این موقعیت‌های بی‌نظیر مجانی به دست نیامده، این مواهب حاصل خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است، پس باید قدر بدانیم.

علما خاطرنشان کرد: قیمت ما انسان ها بسیار زیاد است ، لذا باید مراقب باشیم این عظمت و قدری که خدای متعال برای ما در نظر گرفته ارزان به فروش نرسانیم.

امام جمعه کرمانشاه با مهم دانستن تولید علم و فکر در کشور، گفت: امروز استکبار مثل گذشته به دنبال منابع زیرزمینی ما نیست، بلکه آن‌ها افکار جوانان ما را می‌خواهند و برای غارت آن برنامه دارند.

علما افزود: چون ذات اسلام جذابیت و گیرایی دارد، پس از این عنصر ارزشمند باید استفاده کرد و زیبایی‌های بی‌نظیر اسلام را به جهانیان عرضه کرد، تا استکبار با خلق امثال داعش، افکار جهانیان را بر علیه اسلام بسیج نکند.

ارسال نظرات