خبرگزاری بسیج: جشن میلاد با سعادت نبی اکرم، پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) با حضور دانش آموزان دبیرستان رشد قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۱۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در راستای پیوند دانش آموزان با معنویت و ترویج فرهنگ وحدت به همت مربیان طرح شهید بهنام محمدی، پایگاه ام البینین (س) حوزه حضرت زینب (س) قرچک جشن میلاد با سعادت پیامبر مهربانی ها در مسجد فاطمه الزهرا (س) دانش آموزان دبیرستان رشد قرچک در جشن هفته وحدت شرکت کردند.

  

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حسنی با تبریک هفته وحدت به بیان مطالبی درمورد شخصیت پیامبر و نامگذاری هفته وحدت پرداخت و گفت: هفته وحدت همزمان با سالروز تولد پیامبر اکرم آغاز می شود. وی اظهار داشت: به عقیده اهل سنت، آغاز هفته وحدت تاریخ تولد پیامبر(ص) است و بر اساس نظر شیعیان، پایان هفته وحدت، تاریخ تولد ایشان است؛ لذا این هفته را گرامی می داریم و جشن هایی در سراسر ایران برپا می شود.

در ادامه مراسم کلیپی با موضوع خلاقیت با محوریت کار جمعی برای دانش آموزان پخش شد سپس حجت الاسلام حسنی از دانش آموزان خواست برداشت خود را از این فیلم بیان کنند و به افرادی که پاسخ های صحیح ارائه کردند جوایزی اهدا شد.

  اقامه نماز جماعت، اجرای مسابقه دارت، طناب کشی، حلقه زنی و طناب زدن از دیگر برنامه های این جشن بود که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.   

  

ارسال نظرات