این جشنواره در 22 رشته فرهنگی هنری،ورزشی به صورت شهرستانی برگزار می شود و پنج رشته از جمله مستند فیلم کوتاه، عکاسی، کاریکاتور، شعر و اسب سواری به صورت استانی برگزار می شود که شرکت عموم مردم از سراسر استان در این رشته ها آزاد می باشد.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۶۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین و گرامی داشت یاد و خاطره 1500 شهید سرافراز استان هرمزگان جشنواره فرهنگی هنری، ورزشی با موضوع بسیج، ولایت، شهادت و استکبار ستیزی از بیست و یکم آبان ماه در شهرستان میناب شروع و تا پایان هفته بسیج ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: این جشنواره در 22 رشته فرهنگی هنری،ورزشی به صورت شهرستانی برگزار می شود و پنج رشته از جمله مستند فیلم کوتاه، عکاسی، کاریکاتور، شعر و اسب سواری به صورت استانی برگزار می شود که شرکت عموم مردم از سراسر استان در این رشته ها آزاد می باشد.

احمدی نیا اظهار داشت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه میناب که دبیر این جشنواره می باشد ارسال کنند.

این فرمانده افزود: آیین اختتامیه این جشنواره در آخرین روز از هفته بسیج با حضور مسئولین شهرستانی  و استانی برگزار می گردد.

ارسال نظرات