اجلاس نماز دانش آموزی به منظور ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی، در مصلای امام حسین(علیه السلام) فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۷۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه فارسان از برگزاری اجلاس نماز دانش آموزی در محل مصلای امام حسین (علیه السلام) فارسان خبر داد.

در این برنامه که با حضور پرشور دانش آموزان و مردم شهرستان همراه بود بسیاری از فواید نماز و نماز خوانی ذکر شد و همچنین از تعدادی از دانش آموزان فعال در عرصه نماز و نماز خوانی و همچنین تعدادی از کارمندان فعال در عرصه نماز تجلیل شد.

وی افزود: چیزی که در این برنامه توجه خاص همگان را به خود جلب کرده بود حضور دانش آموزانی بود که به تازگی به سن تکلیف رسیده بودند و اشتیاق خاص آنان به نماز بود که زیبایی خاصی را نمایان می کرد.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی گفت: همه در تلاش هستند تا آسیب‌های اجتماعی از جمله فحشا و منکرات کم شود و یکی از بازدارنده‌ترین این اعمال منکر، نماز است به طوریکه در صورت رها کردن نماز خود به خود فحشا و منکرات ظاهر می‌شوند و اگر نگاهی به نماز‌هایمان بیندازیم و آن را را اصلاح کنیم، سایر مسائل هم حل می شوند. اما باید توجه داشت که نماز باید از همین سنین کودکی در دانش آموزانمان نهادینه شود و در این مسیر مهمترین نقش را خانواده ها و در مرحله دوم مدارس و معلمان دارند.

وی در پایان گفت: مهمترین اثری که از نماز عاید ما می شود آرامش قلبی است که نماز با حضور قلب می تواند برای ما به ارمغان بیاورد و این آرامش گمشده ای است که دنیای امروز با تمام زرق و برقش به دنبال آن می گردد اما هنوز به آن دست نیافته است.

ارسال نظرات