خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 22 آبان ماه شهروندان 383 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هشت مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۷۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

انجام 8 عملیات توسط فرشتگان نجات همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 22 آبان ماه، یک عملیات اطفای حریق و هفت عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 22 آبان ماه شهروندان 383 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هشت مورد منجر به عملیات شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: هشت تماس برای مشاوره و راهنمایی، 35 تماس اشتباه و متاسفانه 332 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ یک مورد آتش‌سوزی شامل حریق درختان در دانشگاه بوعلی بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین هفت مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در آقاجانی بیگ، چهار مورد نجات حیوانات در شهرک مدنی، اسلامشهر، فقیره و علی‌آباد، عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در بلوار ارتش و رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش‌نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد سه نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات