خبرهای داغ:
دقایقی پیش فرمان آغاز رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه صاحب الزمان(عج) با نام «الی بیت المقدس» با شعار «40 سال مردم یاری، امنیت و خدمت» با رمز «یا رسول الله، یا رسول الله، یا رسول الله» از سوی فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) صادر شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۹۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، صبح امروز فرمان آغاز رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه صاحب الزمان(عج) با نام «الی بیت المقدس» با شعار «40 سال مردم یاری، امنیت و خدمت» با رمز «یا رسول الله، یا رسول الله، یا رسول الله» از سوی فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) صادر شد.

سردار مجتبی فدا در این باره گفت: این رزمایش بزرگ به طور همزمان در شهرستان های اصفهان، نجف آباد، لنجان، نطنز، کاشان، آران و بیدگل، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فلاورجان، اردستان و خوروبیابانک آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: رزمایش الی بیت المقدس هم اکنون آغاز و تا فردا ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: هدف از این رزمایش ارتقاء سطح آمادگی گردان های بسیج و تمرین واقعی عملیات مقابله با تهدیدات دشمن و کسب الگوی لازم برای آمادگی در شرایط ناهمطراز امنیتی و امدادی است.

سردار فدا تصریح کرد: اقتدار و آمادگی گردان بسیج از مهم ترین پیام های این رزمایش است که بسیجیان با بهترین شرایط آمادگی، این توان را به نمایش می گذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها