مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع):
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) گفت: بیانیه گام دوم انقلاب افق‌های جدیدی را پیش روی ملت بزرگ ایران اسلامی ترسیم کرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۲۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام جلیلی در نشست نمایندگان ولی فقیه در استان که در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب افق‌های جدیدی را پیش روی ملت بزرگ ایران اسلامی ترسیم کرده است، بنابراین برای اجرای بندهای مختلف آن باید اهتمام ورزید.

وی هم‌‌اندیشی و نشست‌های صمیمی علما و روحانیان را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: حضرت امام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به این موضوع توجه زیادی داشتند، پس باید این نشست‌ها را ادامه دهیم.

این مسوول با بیان اینکه کمتر از سه ماه به سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب باقی مانده است، اضافه کرد: دشمنان برای ناامید کردن مردم ما مدام در حال توطئه‌چینی هستند و یک فضای سیاه و تاریک از آینده ایران اسلامی ترسیم می‌کنند.

وی ادامه داد: در فضایی که دشمن در حال دلسرد و ناامید کردن مردم است، صدور این بیانیه افق‌های جدیدی را پیش روی مردم می‌گشاید و ملت بزرگ کشورمان را به آینده کشور امیدوار کرده و از طرف دیگر چهره کریه دشمن را برای همه نشان می‌دهد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) بر لزوم تبیین این بیانیه و تلاش برای پیاده‌سازی آن تاکید کرد و ادامه داد: به واسطه عملیاتی شدن بندهای مختلف این بیانیه، می‌توان شکست دشمن در عرصه‌های بین المللی را شاهد شد.

وی بر لزوم حضور ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی اعم از زمینه‌های علمی، سیاسی و ... تاکید کرد و بیان داشت: در این صورت می‌توان برای صدور پیام‌های مختلف انقلاب اسلامی به صورت جدی گام برداشت.

این مسوول با بیان اینکه به برکت حضور جبهه مقاومت امروز نه‌تنها امنیت و ثبات به منطقه برگشته است، بلکه ایران اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها می‌تواند اعلام حضور کند، اظهار داشت: بنابراین باید برای تقویت موقعیت کشورمان اهتمام کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات