خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: بالاترین خطر برای انقلاب و نظام تفرقه و اختلاف است، بنابراین باید هوشیار باشیم.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۲۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی ظهر امروز در جشن بزرگ میلاد حضرت محمد (ص) که در تکاب برگزار شد، اظهار کرد: هفته وحدت نماد تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است، به طوری که اتحاد و همبستگی بین مسلمان سبب می‌شود، تا دشمنانی‌ که با اهداف پوچ قصد دارند بین مسلمانان تفرقه بیاندازند ناامید شوند.

 وی هفته وحدت را نماد تحکیم پیوند بین مسلمانان شیعه و سنی دانست و اضافه کرد: در این قبیل مراسم‌‌ها باید در راستای روشنگری پیرامون توطئه‌های شوم دشمنان گام برداشت.

حجت‌الاسلام سرایی افزود: امروزه جنگ‌های نیابتی از جانب استکبار جهانی را شاهد هستیم به طوری که هدف‌شان در وهله نخست، تضعیف روحیه وحدت و همدلی بین مسلمانان است، بنابراین باید نسبت به این دسیسه‌ها هوشیار باشیم.

بالاترین خطر برای انقلاب و نظام تفرقه و اختلاف است

این مسوول اضافه کرد: بالاترین خطر برای انقلاب و نظام تفرقه و اختلاف است، قدم برداشتن در این زمینه و تلاش برای ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی در واقع خیانت به نظام، کشور و مردم است، هر کسی در مسیر تفرقه قرار بگیرد فریب‌خورده شیطان است و در مسیر دشمن حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هفته وحدت نماد همدلی، اخلاق‌محوری و عظمت مسلمین همچنین نماد برادری شیعه و سنی است؛ هفته وحدت فرصتی است تا راه و روش اسلام را احیا کرده و با آرمان‌های حضرت امام تجدیدپیمان کنیم، این هفته را می‌توان نماد از بین رفتن تعصبات و فرقه‌گری‌ها دانست.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هفته وحدت به این معناست که شیعه و سنی باید در مشترکات با هم وحدت و انسجام داشته باشند و جهت زدودن اختلافات و همچنین مقابله با دشمن مشترک یعنی صهیونیست، وهابیت و تکفیری‌ها اقدام کنند.

حجت‌الاسلام سرایی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام متوجه شدند، اگر وحدت که پیام انقلاب اسلامی است بین مسلمانان شکل بگیرد، استکبار و صهیونیست با مشکل مواجه خواهند شد؛ لذا با خرج هزینه‌های هنگفت سعی کردند، بین شیعه و سنی تفرقه و اختلاف بیندازند، تا بتوانند به اهداف پلید خود که همانا تسلط بر کشورهای اسلامی است، دست یابند.

انتهای پیام

ارسال نظرات