مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ساوه تاکیدکرد:
حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه در جمع بسیجیان رزمایش الی بیت المقدس گفت:شاید در همه دلهای ما ، امام زمان (عج) باشد ولی قطعا کافی نبوده که ظهور رخ نداده است و باید رفتار و کردارمان هم درست شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۳۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی  از ساوه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه در جمع بسیجیان رزمایش الی بیت المقدس این شهرستان گفت: خودخواهی و منفعت طلبی دنیوی از عوامل تاخیر در ظهور امام زمان (عج) است.
وی افزود: شاید در همه دلهای ما ، امام زمان (عج) باشد ولی قطعا کافی نبوده که ظهور رخ نداده است و باید رفتار و کردارمان هم درست شود.
حجت الاسلام محمدی بیان کرد: در شهادتین ما اولا شهادت می دهیم حضرت محمد(ص) بنده خداست سپس شهادت می دهیم فرستاده خداست پس بندگی خدا لازمه اتصال الهی است.
وی با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) الگوی حسنه برای همه است که با تحمل سختی و مشقت ، دین اسلام را تبلیغ کرد و با وجود تعصبات آن دوران وقتی صاحب فاطمه (س) شد به دستور خدا برای نمایش اهمیت دخترش ، شتر قربانی کرد و هر موقع فرزندش را می دید احترام می کرد تا دیگران هم بیاموزند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات