خبرهای داغ:
رییس دادگستری همدان:

باید با کادرسازی میدان عمل را برای نیروهای پرانگیزه و جوان فراهم کرد

رییس کل دادگستری همدان اطلاع‌رسانی مناسب و به دنبال آن مطالبه‌گری را موجب شفاف‌سازی فضای حاکم بر ادارات و سازمان‌ها دانست و گفت: باید در سطح جامعه و نهادهای انقلابی و اجرایی با شناسایی نیروهای انقلابی و کادرسازی میدان عمل را برای نیروهای پرانگیزه، بانشاط و شجاع و جوان فراهم کرد تا روند پیشرفت در حوزه‌های مختلف شتاب بگیرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۷۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

باید با کادرسازی میدان عمل را برای نیروهای پرانگیزه و جوان فراهم کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا عدالتخواه روز پنجشنبه در قرارگاه دانشجویی شهید حسین همدانی اظهار داشت: جریان مطالبه‌گر دانشجویی، صاحبان قلم و رسانه‌های جمعی علاوه بر طرح مشکلات، نواقص و تخلف‌ها به بیان خوبی‌ها، راستی‌ها و ایثارگری‌ها نیز بپردازند.

وی با تقدیر از روحیه شجاعت در آزادی بیان و طرح انتقادات در راستای مبارزه با کژی‌ها و جرائم از سوی  دانشجویان از آنها خواست با ترویج معارف موجب افزایش امید و احساس اعتماد عمومی در جامعه شوند.

رییس کل دادگستری همدان از دانشجویان بسیجی و ولایت مدار دعوت کرد تا در کشف مفاسد و سوء جریانات احتمالی در بخش‌های مختلف اداری و اجتماعی با اطلاع رسانی به موقع مجموعه قضایی را یاری کنند.

وی با ضروری دانستن پرهیز از هرگونه نگاه و اقدام مبتنی بر احساسات، به دور از تعقل و تدبیر اظهار داشت: برای اجتناب از تسلط هوای نفس بر اندیشه، تصمیم افراد و پرهیز از هرگونه اشتباه باید مسائل را از وجوه مختلف مشاهده و مورد بررسی قرار داد.

عدالتخواه تأکید کرد: احساسات بدون تعقل و تعصب، حس عدالت جویی را به انحراف می‌کشاند و با رعایت تقوی و بصیرت راه بر هرگونه حرف و شایعه باطل بسته می‌شود.

وی اطلاع‌رسانی مناسب و به دنبال آن مطالبه‌گری را موجب شفاف‌سازی فضای حاکم بر ادارات و سازمان‌ها دانست و گفت: باید در سطح جامعه و نهادهای انقلابی و اجرایی با شناسایی نیروهای انقلابی و کادرسازی میدان عمل را برای نیروهای پرانگیزه، بانشاط و شجاع و جوان فراهم کرد تا روند پیشرفت در حوزه‌های مختلف شتاب بگیرد.

رییس کل دادگستری همدان اضافه کرد: اساس کار مجموعه‌های قضائی بر مبارزه در برخورد با قانون‌دانان متخلف است و مفاسد سیاسی، اداری و اقتصادی تحت هر عنوان و از سوی هر مرجعی، محکوم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات