خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع):

جوانان انقلابی درس بزرگی به استکبار دادند

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه جوانان انقلابی درس بزرگی به استکبار دادند.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۸۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، سردار ارجمندی‌فر در یادواره 19 شهید روستای یادگارلو نقده، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه جوانان در سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، سیلی محکمی به صورت استکبار نواختند.

وی افزود: ایران در ابتدا قدرت و جایگاهی نداشت، چون کشورهایی مانند انگلیس، آمریکا و روس‌ها در ایران حکومت می‌کردند و کاپیتولاسیون را به ایرانیان تحمیل کردند.

این مسوول اضافه کرد: جوانان باغیرت و انقلابی با ساخت موشک و سلاح‌های پیشرفته سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی زدند.

وی اضافه کرد: شهیدان به ما اقتدار دادند و در تمام مراحل جوانان انقلابی در صحنه حاضر بودند و آمریکا، انگلیس و دیگر کشورها مشاهده کردند، که ایران یک ابرقدرت هست و نمی‌توان با ایران جنگید.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در اوج امنیت هست، اما کشورهای غربی از نبود امنیت رنج می‌کشند، چون هر لحظه امکان دارد فرد مسلحی مردم را به رگبار ببندد یا پس از مصرف قرص‌های روانگردان با خودرو ملت را زیر بگیرد.

ارجمندی‌فر با بیان اینکه، لازم است که محور تهاجم فرهنگی دشمن را بشناسیم، تا بدانیم چه آرایش جنگی باید بگیریم، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز جنگ را به صحنه اقتصادی و فرهنگی کشانده‌اند.

وی اظهار کرد: دشمنان با صراحت اعلام می‌کنند که «نمی‌توان با جمهوری اسلامی وارد درگیری شد و آن را شکست داد» که این اعتراف دشمنان از اقتدار نظام ناشی می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات