رزمایش الی بیت المقدس در فراهان همزمان با سایر نقاط استان مرکزی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۹۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
به گزارش خبرگزای بسیج از فراهان؛ رزمایش الی بیت المقدس در فراهان همزمان با سایر نقاط استان مرکزی در حال برگزاری است.
سرهنگ حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: بسیجیان به عنوان یک راهبرد در نظام مقدس اسلامی محسوب می‌شوند و ما تهدیدات متنوعی را پیش‌بینی می‌کنیم که برای آمادگی در مقابل این تهدیدات چنین رزمایش‌هایی برگزار می‌شود.
وی افزود: دشمنان اگر فرصت کنند آن تهدیدات را عملی می‌کنند اما در این چهل سال با وجود تلاش‌های زیاد آنها موفقیتی کسب نکرده‌اند که دلیل آن حضور مردم بویژه بسیجیان در صحنه است.
رضایی اظهار کرد: این رزمایش ها برای تمرین و آمادگی نیروها در هر سطحی متناسب با نوع تهدید برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان ادامه داد: رزمایش الی بیت المقدس با حضور نیروهای سپاه و بسیج مردمی در فراهان با هدف نمایش توانمندی بسیجیان در حال برگزاری است.
وی افزود: این رزمایش با ماموریت امنیتی و مبارزه با اغتشاشات و آرام سازی شهری برگزار می‌شود و ارتقای سطح آمادگی گردان ها، آمادگی برای اجرای ماموریت ها در روز نیاز، سازماندهی و به روز رسانی مجدد گردان ها با تمرین بر پایه تهدیدات بومی، منطقه ای و آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمن از اهداف مشخص شده در برگزاری آن است.
رضایی خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حفظ آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی دشمن به وطن اسلامی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آمادگی هرگونه پاسخ دندان شکن به دشمن متجاوز در هر زمان را دارند.
ارسال نظرات