فرمانده سپاه زرندیه :

بسیج شجره طیبه و مدرسه عشق برای جوانان مومن و انقلابی

سرهنگ روح افزاگفت: امروز بسیجیان ما با تمامی توان برای حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده اند.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۱۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ، رزمایش الی بیت المقدس ، 40 سال خدمت رسانی و مردم یاری گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی زرندیه در منطقه عمومی این شهرستان با حضور گسترده بسیجیان گردان بیت المقدس این حوزه آغاز شد.

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با اعلام این خبر با اشاره به اینکه آمادگی نیروها برای دفاع از کشور امری ضروری است اظهار داشت : امروز دشمنان برای سلطه بر ملت های آزاده تمام تلاش خود را می کند و نیروهای مومن و متعهد باید برای مقابله با این زیاده خواهی مستکبران همواره آمادگی خود را حفظ نمایند.
 

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه بسیجیان دلاور شهرستان زرندیه با حضور پرصلابت خود در رزمایش‌ الی بیت‌المقدس اقتدار خود را به خوبی به دشمنان نشان دادند ؛ تصریح کرد: امروز بسیجیان ما با تمامی توان برای حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده اند.

سرهنگ روح افزا با بیان اینکه تا به امروز با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته ایم نقشه های دشمنان را نقش برآب کنیم خاطر نشان کرد: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی همواره در برخورد با نقشه ها و توطئه های دشمنان با هوشیاری و بصیرت عمل کرده و امید دشمنان را ناآمید کرده اند.

حسین روح افزا از برنامه ریزی دقیق مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری رزمایش انجام خبر داد و گفت: طرح‌های از پیش تعیین‌شده برای نیروهای بسیجی در نخستین روز این رزمایش در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در روز اول رزمایش کلاسهای آموزشی تئوری، آموزش کمین و ضد کمین، اغتشاشات و مقاله با نا آرامی ها ، دفاع از کوی و برزن ، رزم شبانه و ... برگزار می شود و پایان بخش برنامه های این رزمایش در روز دوم ضمن برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولین شهرستانی و کلاس های تئوری و عملی ، حضور پر شور و صلابت و مقتدرانه در نماز جمعه می باشد.تذرل

ارسال نظرات