خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع) شاهرود از اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح پایگاه های این حوزه بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۱۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
ابوذر مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج و جشن چهل سالگی بسیج با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در باب بسیج و فرهنگ بسیجی و ترویج آن در جامعه در مقابل تهدیدات نرم دشمنان با اشاره به اجرای بیش از ۷۰ برنامه در ایام هفته بسیج در سطح پایگاه های بسیج این حوزه اظهار کرد: در این هفته ۱۰ برنامه شاخص شامل علمداران بسیج در قالب مجمع مربیان صالحین و فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه، پرچمداران اقتدار، طلایه داران نشاط، خدمت علوی در قالب پخت ۴۴۰ پرس غذای گرم و اهدا به خانواده کم برخوردار اجرا می شود.
وی افزود: برنامه نوجوانان پای کار انقلاب در قالب صبحگاه دانش آموزان بسیجی طرح شهید بهنام محمدی، خدمت ماندگار در قالب افتتاح کارگاه خیاطی در محله اسلامی قائمیه، چهل سال افتخار و شکوه مقاومت از دیگر برنامه های این هفته است.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) با اشاره به برنامه طعم بهشت گفت: در راستای چهل سالگی بسیج، توزیع ۴۰۴۰ قرص نان به خانواده های کم برخوردار محلات اسلامی شهید بهشتی، قائمیه و مهدیه از دیگر برنامه های شاخص در این هفته است.
وی با اشاره به سایر برنامه ها عنوان کرد: غبارروبی گلزار شهدای بسیج، دیدار با خانواده شهدا، نشست های بصیرتی و جشن های چهل سالگی بسیج، میقات صالحین، برپایی ایستگاه های صلواتی، بازدید از آسایشگاه سالمندان، تجلیل از پیشکسوتان بسیج‌، پیاده روی شبانه و مشاوره پزشکی و مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی از دیگر برنامه ها در هفته بسیج است.
مطهری با دعوت از همه مردم عزیز شهرستان برای حضور در برنامه های چهل سالگی بسیج بر تداوم راه شهدا و امام راحل و تحقق منویات رهبر انقلاب در جامعه بویژه بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.
لازم به ذکر است هفته بسیج از ۲۹ آذر آغاز و تا ۵ آذر ادامه دارد و امسال چهل سالگی این شجره طیبه را ملت ایران با افتخار جشن می گیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها