اجرای ۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج حوزه ولایت شاهرود

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود از اجرای ۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج حوزه ولایت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۲۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
ایمان حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج و چهل سالگی این شجره طیبه غرس شده توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی با اشاره به برنامه های این حوزه در هفته بسیج اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده و همکاری پایگاه های بسیج تابعه بیش از ۱۰ برنامه شاخص در هفته بسیج برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه های اجرایی در این هفته گفت: نشست آسیب شناسی معضلات ماهواره، پیاده روی خانوادگی، مسابقات دارت، جشن چهل سالگی بسیج، حماسه شکوه پایداری، دیدار با امام جمعه شاهرود از جمله برنامه های این هفته است.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت با اشاره به سایر برنامه های این هفته اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا شاهرود، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی نشست های بصیرتی و برپایی نمایشگاه دستاورد های بسیج از دیگر برنامه ها در این هفته می باشد.
وی با بیان اینکه برنامه های اجرایی پیش بینی شده با کمک بسیجیان و هیات امنا مساجد و امامان جماعت و اهالی محلات اجرا می شود گفت: بزرگداشت چهل سالگی بسیج در راستای بزرگداشت اندیشه ناب امام راحل در بنیان نهادن این شجره طیبه ای است که امروز درخت تناوری شده و به بلوغ رسیده است و حافظ نظام و انقلاب و دستاوردها و ارزش های اسلامی است.
حسنی با دعوت عمومی مردم برای حضور در جشن های چهل سالگی بسیج بر ترویج این فرهنگ در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار