۱۲ هزار کهگیلویه و بویراحمدی به سرزمین های نور اعزام می شوند

معاون اردویی سپاه فتح از اعزام ۱۲ هزار و ۳۰۰ زائر ، دانشجو ، دانش آموز (خواهر و برادر ) و عموم مردم به سرزمینهای نور خبر داد و گفت : این تعداد از زائران در قالب ۳۴ کاروان به مناطق مختلف جنگی در جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۳۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
سرگرد پاسدار محمود قائم زاده گفت:: زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان اصلی‌ترین و اولویت‌دارترین رسالت‌های راهیان نور است که حضرت آقا فرمودند: «زنده نگاه داشتن راه شهدا کم‌تر از شهادت نیست».


وی ابراز داشت: آشنا کردن اقشار مختلف مردم با فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به عنوان یکی از اصلی‌ترین فرهنگ‌های دینی و آشنا کردن مخاطبان مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، مدیران، دوستداران اهل بیت، دانشجویان، دانش آموزان، نظامیان، فرهنگیان و همه اقشار با فرهنگ جهاد و شهادت و با مصادیق این فرهنگ است و رسالت اصلی این عملیات فرهنگی می‌باشد.

قائم زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در طول اردوی راهیان نور و ارائه اقدامات در خصوص آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا می‌تواند در پرورش نسلی صالح و سالم و انقلابی مؤثر باشد.

وی از اعزام ۱۲ هزار و ۳۰۰ زائر، دانشجو، دانش آموز (خواهر و برادر) و عموم مردم به سرزمین‌های نور خبر داد و گفت:: این تعداد از زائران در قالب ۳۴ کاروان به مناطق مختلف جنگی در جنوب کشور اعزام می‌شوند.

معاون اردویی سپاه فتح همچنین ابراز داشت ۱۰۵۰ خادم الشهدا در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در زمان‌های مختلف جهت ارائه خدمت به زائران سرزمین‌های نور، اعزام می‌شوند.

او با تأکید بر نقش اردو‌های راهیان نور در حفظ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در نسل جوان گفت:: در اولین اعزام به مناطق جنگی جنوب یک کاروان دانش آموزی از شهرستان‌های چرام و بهمئ به استعداد بالغ بر ۵۰۰ دانش آموز به سرزمین‌های نور اعزام شد.

قائم زاده در پایان اذعان داشت: هدف از برگزاری اردو‌های راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ، معارف، ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای سرافراز است که با همکاری آموزش‌وپرورش انجام می‌شود.
ارسال نظرات