فرمانده سپاه ریگان خبر داد؛

رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در ریگان برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ریگان از برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» به مدت دو روز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۷۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
سرهنگ مصطفی دهقانیان در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان ریگان خبرداد و اظهار کرد: برگزاری رزمایش‌های مختلف در این ایام یک قدرت نمائی خوبی برای زیاده‌خواهی‌های دشمنان خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان در ادامه عنوان داشت:حضور بسیجیان سلحشور به دنیای استکبار نشان خواهد داد که مراقب تحرکات و رفتار موزیانه خود در سطح منطقه باشند و ملت و امت اسلامی همراه با بسیجیان هرگز اجازه طرح و اجرای توطئه‌های دشمن را نخواهد داد.

وی افزود: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با شعار بسیج چهل سال مردمداری، امنیت و خدمت و با هدف حفظ آمادگی نیرو‌های بسیجی و گردان‌های بیت المقدس و نمایش اقتدار این گردان‌ها برگزار می‌شود.

سرهنگ دهقانیان در پایان با بیان اینکه این رزمایش در روز‌های ۳۰ آبانماه و ۱ آذرماه و با حضور ۴ گردان بیت المقدس و بمدت دو روز در منطقه نینوای این شهرستان برگزار می‌شود، ابراز داشت: دفاع از کوی و برزن، مقابله با نا آرامی‌ها و آرام سازی، برپایی کلاس‌های فرهنگی، آموزشی، عقیدتی، نظامی و همچنین رزم در شب از مهمترین برنامه‌های این رزمایش است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات