خبرهای داغ:

ایستادگی ملت های مسلمان در مقابل دشمنان برگرفته از تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم ( ص) استان کرمانشاه گفت: ایستادگی ملت های مسلمان در مقابل دشمنان برگرفته از تفکر وفرهنگ بسیجی است .
کد خبر: ۹۱۹۰۶۹۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی صبح امروز جمعه در رزمایش  بیت المقدس ناحیه کرمانشاه و ناحیه عشایری که در تنگه کنشت برگزار شد اظهار داشت: تشکیل بسیج براساس یک تفکر الهی شکل گرفت و امام راحل(ره) با استعانت از آیات الهی این شجره طیبه را غرس کرد و مقام معظم رهبری آن را رشد و نمو داد که در این چهل ساله انقلاب باعث عزت، سربلندی و بقاء این نظام شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: درود خدا بر مجاهدانی که برای دفاع از این کشور در همه صحنه های انقلاب با اعتقاداتی محکم و انقلابی حضور داشتند.

وی گفت: بسیج مایه عزت و سربلندی برای نظام و امیدواری برای دوستان و مایه سرشکستگی و عصبانیت برای دشمنان است.

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: امروز این شجره طیبه به درخت تناور و پرثمری تبدیل شده و به حمد خدا شاخ و برگ های آن در سراسر جهان و منطقه خاورمیانه رسیده است و باعث خیزش و سربلندی ملت های مسلمان شده است. 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: بر اساس الگو گرفتن از تفکر و فرهنگ بسیجی است که امروز ملت های مسلمان فلسطین، یمن، لبنان، عراق و سوریه در مقابل توطئه دشمنان محکم ایستاده اند.

وی ادامه داد: اگر این تفکر بسیجی نبود در عراق، حشد الشعبی و در سوریه نیروهای مردمی رشد پیدا نمی کرد که بتواند داعش را نابود کند و توطئه های آمریکا را خاموش کنند.

سردار ریحانی ایستادگی ملت ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان به جهت داشتن فرهنگ تفکر بسیجی دانست و افزود: امروز بسیج در همه بسترها از جمله علم، طب، صنعت،؛کشاورزی، دانش آموزی و ... رشد و نمو پیدا کرده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سال 90 در کرمانشاه فرمودند همه جلوه های بسیج زیباست و اما جلوه نظامی بسیج یک پله بالاتر است یعنی حضور و انسجام شما در آموزش ها و رزمایش ها نشان دهنده دفاع از این کیان است و این یک پیام برای دوستان و یک پیام برای دشمنان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به این آموزش ها و رزمایش ها داشته باشید چرا که مایه بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمنان خواهد بود.

سردار ریحانی همچنین توصیه هایی به جوانان بسیجی داشت و گفت: جوان بسیجی باید جسمی چالاک، آماده و پرتوان در مقابل دشمن داشته باشد و به لحاظ اعتقادی نیز باید اعتقادی راسخ و روحیه انقلابی و ماندگار داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه همچنین از جوانان خواست که قدر جوانی را بدانید و گفت: جوانان تحصیل علم را نباید فراموش کنند چرا که آینده کشور به دست جوانان بسیجی باید باشد.

ارسال نظرات