سردار سلامی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پایه تقوا بنا شد/ با تکیه بر قرآن بر دشمن غلبه می کنیم

فرمانده سپاه کل تاکید کرد: اگر نگاهمان قرآنی باشد و به این کتاب و معجزه الهی عمل کنیم بر دشمن غلبه خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۰۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار حسین سلامی امشب در اختتامیه نهمین دوره مسابقات قران کشوری ویژه خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار قدس حرم مطهر رضوی اظهار کرد: خانوده‌های سپاه امتداد سپاه در جامعه هستند. همسران و پدران شما در مقابل صف ارایی دشمن از عزت و استقلال کشور دفاع کردند و راه را بر دشمنان بستند و نگذاشتند چشم ناپاکی به سرزمینمان نگاه کند.

وی افزود: در کنار هجرت بزرگ پاسداران برای دفاع از اسلام و وطن صبر خانواده‌ها و تحمل آنان اولین نقش را در ثبات قدم در این راستا دارد. اگر شما خانواده‌ها رنج دوری پاسداران را نداشته باشید ما نمی‌توانیم یک گام به جلو برداریم و این یک اعتراف دقیق است. شما از سنگری دفاع می‌کنید که قوی‌تر از سنگری است که همسرانتان از آن دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه بیان کرد: قران کتاب شفا است و به زیباترین و مقوم‌ترین راه ما را هدایت می‌کند. قرآن نور است و بدون نور نمی‌شود راه را پیمود. ما بوسیله قرآن به سمت نور هدایت و در سایه رحمت خدا قرار میگیریم. اینکه قران همه راه‌های سعادت را به ما آموخته است یک حقیقت است.

وی ادامه داد: آیات قران حکیم و وسیع و مستحکم است و به بهترین راه ما را هدایت می‌کند.

سلامی گفت: در مناطق سیل زده شرقی که حضور پیدا کردم عرض کردم اگر مردم در این بحران‌ها به کلمات قرانی عمل کنند کار تمام است و هیچ بی خانمان و فقیری پیدا نمی‌شود و همه با ارامش زندگی می‌کنند. عمل به قران زندگی را برای همه زیبا و مملو از عاطفه و رافت می‌کند.

فرمانده سپاه اظهار کرد: وقتی در مقابل دشمن قرار می‌گیریم در ظاهر قدرتمند است و دشمن را نباید دست کم گرفت، ولی اگر طبق جهان بینی الهی که امام (ره) و امام خامنه‌ای دارند دشمن را ببینیم ارام می‌گیریم. وقتی ما به دشمنان بزرگی، چون امریکا و شرکایش که بیش از دو سوم قدرت نطامی دنیا را دارند با نگاه قرانی بنگریم و با فرمول غلبه بر دشمن که خدا فرمود: نگاه کنیم ارام می‌گیریم.

وی تصریح کرد: ما در طول چهل سال با تکیه بر ایات خداوند به جنگ با دشمن رفتیم و با قدرت ایمان جلو رفتیم. ما می‌دانیم تنها راه برای عبور از فراز‌های تاریخ سرنوشت ساز کشور این است که انفاق و از خودگذشتگی داشته باشیم و دیگران را بر خود ترجیح دهیم.

سردار سلامی در ادامه سخنان خود افزود: راه سعادت ما در قران دیده می‌شود. قرآن آیینه تمام نمای فضایل هستی است. سبک زندگی ما در قران به زیباترین شکل وجود دارد حتی در سلام کردن.

وی عنوان داشت: صراط مستقیم را در این قرآن باید بیابیم. پیامبر اکرم ص. و ایمه ع. تجسم کامل و تمام عیار قران هیتند و حصرت فاطمه س. سیمای زنانه قران است این ضامن پاکی جامعه ماست.

فرمانده سپاه کل ادامه داد: سپاه تصویر قرآنی دارد. بنای اول ما در سپاه تقواست و در آن مردانی هستند که حلال و حرام خدا را به رسمیت می‌شناسند.

وی گفت: فرمول نزول رحمت خدا چیست؟ برای نزول رحمت خدا باید ایمان و تقوا را سرلوحه قرار دهیم. ایا تحریم کنندگان می‌توانند از نزول رحمت خدا جلوگیری کنند امروز  آنان نیز عاجز هستند.

سردار سلامی اظهار کرد: امروز خوشحالم که  قرآن به عنوان حقیقتی جاری در زندگی پاسداران عزیز ما وجود دارد. آرامش و معیشت خوب از گفتن ذکر خداست اگر از قرآن دور شوید دچار تنگی در معیشت می‌شوید. برای گشایش رزق به سراغ خداوند بروید نه دشمنان خدا. دشمنان خدا بیش از حد کارتون خواب دارند ایا انان می‌خواهند گره گشایی کنند. ما به فضل الهی صاحب ایمان و عظمت و ایمان هستیم و این عظمت ما به خاطر اسلام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها