ظهرامروز همزمان با میلاد سراسر نور پیامبر مهر و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) نماز جمعه شهر دیلم به امامت حجت الاسلام محمود اسدی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۱۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

اقامه اولین نماز جمعه به امامت امام جمعه جدید شهر دیلم.به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، حجت الاسلام اسدی در خطبه‌های نماز جمعه دیلم ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: دوران ۱۰ سال اول حکومت اسلامی پیامبر اسلام (ص) درخشان‌ترین دوران حکومتی تاریخ اسلام است.
وی افزود: جوانان و نوجوانان باید سیره رفتاری پیامبر (ص) را مطالعه کنند و در راستای نهادینه کردن آن در زندگی شخصی خود بکار ببرند و شاخصه‌های نظام حکومتی پیامبر را به عنوان آرمان‌های جامعه دنبال کنیم.

اقامه اولین نماز جمعه به امامت امام جمعه جدید شهر دیلم.

امام جمعه دیلم خاطرنشان کرد: شاخصه‌های حکومتی پیامبر (ص) بر اساس شاخصه‌هایی بود که موجب پیشرفت و گسترش نظام حکومتی پیامبر شد.
وی در خطبه دوم خود اظهار کرد: جایگاه نماز جمعه متعلق به همه شهرستان و مردم این منطقه است و تمام تلاش و کوشش خود را در راستای رفع مشکلات مردم می‌کنیم و در کنار مسئولین خواهیم بود و در خدمتگزاری به مردم هیچ دریغی نخواهیم کرد.
امام جمعه دیلم وحدت و همدلی و ایجاد یکرنگی را از برنامه‌های اصلی خود برشمرد و بیان کرد: به همکاری همه برادران و خواهران در راستای پیشبرد این هدف مهم نیازداریم.
حجت الاسلام اسدی ادامه داد: مردم ما در زمان جنگ با مشکلات زیادی روبرو بودند و در شرایط سخت با اتحاد و همدلی و یکپارچگی در مقابل ظلم ایستادند و هرگز تسلیم نشدند و امروز آمریکا و عوامل آن با ایجاد تحریم و فشار اقتصادی سعی در ضربه زدن به ما را دارند.
وی گفت: مشکلات اقتصادی مردم را در کنار مسئولین رصد خواهیم کرد و از نظرات و پیشنهادات همه جوانان و نوجوانان در راستای رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد.
از شاخصه‌های نماز جمعه این هفته علاوه بر شرکت پر شور و نشاط مردم ولایت مدار شهرستان دیلم در نمازجمعه میتوان به حضور اقشار مختلف طلاب و روحانیون، کارکنان ادارات، هیئت‌های ورزشی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، نیروه‌های نظامی و انتظامی و دانش آموزان در نماز عبادی سیاسی جمعه اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها