خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه سازندگی بسیج دانشجویی کشور گفت: تشکل های دانشجویی که در مجموعه بسیج دانشجویی کشور فعالیت می کنند در خدمت محرومیت زدایی هستند.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۳۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامرضا غلامزاده در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد مراغه و کروه های جهادی مراغه افزود: جمعیت دانشجویی امام مجتبی (ع) نیز فعالیت خود را در راستای کمک به نیازمندان و کمک به خانواده حاشیه شهر ها آغاز کرده است.

وی با اشاره به مشکلات اجتمایی و اقتصادی خانواده ها ی حاشیه شهرها، بیان کرد: همه کسانی که در این تشکل ها فعالیت می کنند دانشجو بسیجی هستند.

جانشین قرارگاه سازندگی بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: با افزایش حاشیه نشینی دانشجویان بر خود وظیفه دانستند برای افزایش آگاهی های اجتماعی وارد عرصه های سازندگی شوند.

 رئیس دانشگاه آزاد مراغه هم در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج گفت: سپاه مولود انقلاب و پیشتاز حرکت های انقلابی است.

ولیلو، دانشگاه و سپاه را دو بال انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف انقلاب دانست و افزود: بسیجیان همیشه و در تمامی صحنه های انقلاب برای توسعه کشور تلاش می کنند.

وی برگزاری این جلسات و دوره ها ی آموزشی رویش را گامی برای افزایش دانش و مهارت دانشجویان بسیجی در عرصه محرومیت زدایی دانست.

ارسال نظرات