به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و بمناسبت هفته وحدت درمانگاه صحرایی رایگان در بندر پرک راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۵۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: این درمانگان از روز گذشته و به مدت ۲ روز با حضور پزشکان عضو این سازمان به مردم بطور رایگان خدمات پزشکی و درمانی ارایه می دهد.

دکتر مراد علی فولادوند افزود: در این درمانگاه خدمات پزشکی شامل ویزیت پزشکان عمومی و متخصصان داخلی ، زنان و ارتوپدی ، خدمات دندانپزشکی و همچنین مشاوره تغذیه و روانشناسی ، تزریقات ، پانسمان و رادیولوژی و تامین دارو بصورت رایگان به مراجعین ارائه شد.

وی اظهارداشت: یکهزارو ۲۰۰ نفر از اهالی روستا از خدمات مختلف پزشکی و دانپزشکی بهره مند شدند.

دکتر فولادوند اضافه کرد: بسیج جامعه پزشکی استان در راستای خدمت رسانی جهادی به هم استانی های ساکن مناطق کمتر برخودار در طول سال با برپائی بیمارستانها و درمانگاههای صحرائی و اعزام تیم های پزشکی خدمات پزشکی و دندانپزشکی را بصورت کاملا رایگان ارائه می کند.

وی یادآورشد: ارجاع بیماران نیازمند به مراکز تخصصی و پیگیری درمان آنها نیز از جمله اقداماتی است که بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر انجام می دهد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر افزود: در این طرح قریب ۴۰ پزشک و پرستار مشارکت داشتند

فولادوند اظهارداشت: این درمانگاه با مشارکت بسیج سپاه ، شورای اسلامی و دهیاری روستای پرک و آموزش و پرورش کنگان برپا شد.

بخشدار سیراف نیز با تقدیر از این اقدام بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: حاکم شدن روحیه بسیجی موجب تعالی و پیشرفت کشور می شود.

محمد فخرایی افزود: راه اندازی بیمارستان ها و درمانگاه های صحرایی در روستاها امری پسندیده است که موجب بهره مندی مردم از خدمات درمانی میشود.

وی افزود: چنین برنامه هایی برای استفاده از ظرفیت گروههای جهادی در همه حوزه ها در دیگر روستاها در حال پیگیری است.

بندر پرک با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر در ۲۶۵ کیلومتری بوشهر مرکز استان قرار دارد.

ارسال نظرات