فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه استقامت در برابر دشمن همیشه در عرصه نظامی نیست، ادامه داد: استقامت ایمانی بالاترین استقامت است که باید از سیره شهدا آموخت.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۵۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ عسکری فرمانده سپاه آمل در مراسم اعزام راهیان نور دانش آموزی با بیان اینکه راهیان نور را هرساله با قوت تمام انجام می‌دهیم تصریح کرد: تمسک ملت شریف ایران به فرهنگ شهدا وگفتمان شهدا باطل السحر همه نقشه های دشمن در این چند سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی بوده است.

عسکری با بیان اینکه استقامت در برابر دشمن همیشه در عرصه نظامی نیست، ادامه داد: استقامت ایمانی بالاترین استقامت است که باید از سیره شهدا آموخت.

فرمانده سپاه شهرستان آمل با اشاره به اینکه دانش آموز با آشنایی با سیره شهدا علاوه براینکه با مبانی انقلاب و سبک زندگی سالم آشنا می شوند به جایگاه پر افتخار جمهوری اسلامی در دنیا پی می‌برد، خاطر نشان کرد:باید همیشه قدردان زحمات بی دریغ شهدا باشیم.

عسکری با بیان اینکه  تلاش کردیم با استفاده از فناوری راهیان نور گوشه ای از رشادتها، استقامتها ، ولایتمداریها، اخلاص وعبودیت رزمندگان اسلام در طی 8سال دفاع مقدس را به نسل جوان  انتقال دهیم، گفت:‌باید شهدا را  چراغ راه زندگی قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها