خبرهای داغ:
یازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح منطقه جنوب کشور به میزبانی صنایع الکترونیک شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۹۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان شاغل و بازنشسته وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منطقه جنوب كشور صبح جمعه۲۴ آبان‌ماه با حضور متسابقان استان‌های فارس، بوشهر، كهگیلویه و بویراحمد، كرمان و هرمزگان به‌میزبانی شركت صنایع الكترونیك شیراز آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نماینده، رئیس عقیدتی ـ سیاسی صنایع الكترونیك ایران و ارشد عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جنوب كشور و منطقه فارس در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایكنا گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی به این مرحله راه پیدا كرده‌اند.

وی با بیان اینكه این مسابقات تا بعدازظهر امروز ادامه خواهد داشت، گفت: مسابقات مذكور در بخش‌های همسران و فرزندان پسر و دختر و در دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در حال برگزاری است.

نماینده همچنین به رشته‌های این مسابقات اشاره كرد و گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، اذان (ویژه پسران)، حفظ یك، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ جزء و كل قرآن كریم و تفسیر نسیم حیات از جزء ۱۱ قرآن كریم برگزار می‌شود.

ارشد عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جنوب كشور یادآور شد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و به‌منظور نشر و گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انس و الفت بین خانواده‌های كاركنان ودجا، این مسابقات به‌صورت دو سال یك بار برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار